چه رنگ کفشی باید با کت و شلوار خود بپوشیم؟

what color shoes to wear with suit

آنچه می‌خوانید

انتخاب یک کفش مناسب همرنگ و متناسب با کت و شلوار برای داشتن یک استایل مردانه شیک بسیار مهم است. مهم نیست کت و شلوار شما چقدر چشم گیر باشد، اگر کفش نامناسبی انتخاب کنید، لباس شما هرگز آن گونه که باید دیده نخواهد شد. بنابراین باید یاد بگیرید که کدام یک از کت و شلوار های شما با کدام کفش مناسب است. در حالی که برخی از ترکیبات رنگی در استایل اصلا چشم نواز نیستند و نامناسب به نظر می رسند، برخی دیگر کاملا شیک و مکمل یکدیگر هستند. در مقاله از وبلاگ امشاسپند به این سوال که “چه رنگ کفشی را باید با کت و شلوار خود بپوشیم؟ ” پاسخ خواهیم داد و شما را در داشتن استایلی بهتر همراهی خواهیم کرد، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

چه کفش هایی با کت و شلوار مشکی باید بپوشیم؟

هر آقایی باید کت و شلوار مشکی داشته باشد و به همین دلیل مهم است بدانیم که با کت و شلوار مشکی چه کفشی مناسب است. اگر چه ممکن است انتخاب زیادی نداشته باشید و نتوانید ترکیب های مختلفی را امتحان کنید و همچنین تصمیم گیری در مورد اینکه کدام کفش را با کت و شلوار مشکی بپوشید ساده است. مشکی تنها انتخاب رنگ کفشی است که بی عیب و نقص است و به راحتی با کت و شلوار مشکی ست می شود و همیشه باید به پوشیدن آن با کت و شلوار مشکی پایبند باشید.

کت و شلوار مشکی با کفش مشکی

رنگ تیره کت و شلوار مشکی با کفش ‌های روشن تر غیرعادی به نظر می‌رسد، بنابراین کفش ‌های مشکی برای شما بهترین گزینه هستند. انتخاب کفش مشکی بسیار راحت است، اما استایلی که با کفش و کت و شلوار مشکی و کفش مشکی چیده شود یک پیراهن مردانه رنگی یا یک آیتم متمایز کننده کم دارد. برای اینکه کمی بیشتر  به استایلتان رنگ بدهید می توانید از پیراهن های مردانه مختلف و کروات های شلوغ و مکمل با کت و شلوارتان استفاده کنید. علاقه داشته باشید. کفش های مردانه کلاسیکی مانند لوفر و مدل هایی از این دست بسیار مناسب کت و شلوار مشکی هستند.

چه کفش هایی با کت و شلوار سورمه ای بپوشیم؟

برخلاف کت و شلوارهای مشکی، کت و شلوارهای سرمه ای را می توان با چند رنگ کفش ست کرد. رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای و شرابی (بورگوندی) مناسب ترین رنگ ها برای کت و شلوار سورمه ای رنگ هستند و گزینه ‌های عالی برای مجلس های مختلف هستند. بسته به استایل شخصی و مهمانی که در آن شرکت می کنید، می توانید تشخیص دهید که کدام رنگ برای پوشیدن بهتر است.

کت و شلوار سورمه ای با کفش مشکی

کفش‌ های مشکی به خوبی با کت و شلوار های سرمه‌ ای، به خصوص رنگ ‌های تیره ‌تر، ست می‌شوند. کفش هایی که رنگ تیره ای دارند بیشتر به جذاب شدن استایل شما با کت و شلوار سورمه ای کمک می کنند. کفش های مدل آکسفورد یا کفش های لوفر ترکیب عالی با استایل شما می سازند.

کت و شلوار سورمه ای با کفش قهوه ای

کفش های قهوه ای وقتی با کت و شلوار سرمه ای ست می شوند ظاهری شیک و کلاسیک را نشان می دهند. رنگ گرم نه تنها خنکی کت و شلوار سرمه ای را خنثی می کند، بلکه حال و هوای معاصری به استایل شما می دهد. کفش قهوه ای رنگ مناسب مواقعی است که به چیزی کمی شادتر از مشکی نیاز دارید، کفش ‌های قهوه‌ ای بیشتر تمیز باقی می مانند و نماینده اصالت در تیپ شما هستند.

چه کفش هایی با کت و شلوار خاکستری بپوشیم؟

وقتی تصمیم می گیرید چه رنگی کفش با کت و شلوار خاکستری بپوشید، ابتدا باید بفهمید که کت و شلوار شما  دقیقا چه رنگ خاکستری دارد. خاکستری روشن یا تیره؟

رنگ کت و شلوار خاکستری بسیار روی کفشی که انتخاب می کنید می تواند تاثیر بگذارد. بدون شک ست کردن کت و شلوارهای خاکستری روشن به مراتب آسان تر  است. انتخاب ‌های متعدد و مختلفی برای هر دو رنگ وجود دارند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

کت و شلوار خاکستری تیره با کفش مشکی

کت و شلوارهای مشکی و کت و شلوارهای خاکستری تیره زمانی که با کفش های تیره ست شوند استایل های جذابی می سازند. این به این معنی است که کفش ‌های مشکی ساده‌ ترین و بهترین انتخاب برای پوشیدن با کت و شلوار خاکستری تیره هستند.

کت و شلوار خاکستری تیره با کفش بورگوندی

 

اگر چه کفش های قهوه ای با کت و شلوار خاکستری تیره زیاد مناسب نیستند، به جای آن کفش های شرابی این کار را می کنند. تناژ رنگی شرابی بورگوندی به خوبی با خاکستری تیره جفت می شود و ترکیب مناسبی را می سازد. در حالی که این رنگ کفش می تواند به راحتی برای مناسبت های رسمی مناسب باشد  در کنار آن می تواند برای رویدادهای نیمه رسمی گزینه ای عالی باشد.

کت و شلوار خاکستری روشن با کفش مشکی

مانند کت و شلوار خاکستری تیره، کت و شلوار خاکستری روشن نیز به خوبی با کفش های مشکی ست می شود. رنگ تیره کفش های مشکی ظاهر کلی کت و شلوار خاکستری روشن را تغییر می دهد و لباس را به حالت رسمی تری تبدیل می کند.

کت و شلوار خاکستری روشن با کفش قهوه ای

کفش های قهوه ای با کت و شلوار های خاکستری روشن به طرز شگفت انگیزی مناسب هستند. تن گرم قهوه ای برای زنده کردن حال و هوای تابستانی استایل شما بسیار جذاب است. شما می توانید برای داشتن ظاهری مدرن ‌تر، تناژ قهوه‌ای روشن‌تر و برای ظاهر سنتی، تناژ قهوه ای تیره‌تر را انتخاب کنید.

کت و شلوار خاکستری روشن با کفش بورگوندی

کفش های بورگوندی وقتی در کنار یک کت و شلوار خاکستری روشن قرار می گیرند می توانند ظاهری چشمگیر داشته باشند. کنتراست جسورانه ای که بین این دو رنگ وجود دارد عامل اصلی شیک شدن استایل شماست. به یاد داشتهب اشید برای این دسته از کت و شلوار ها و مخصوصا این رنگ کفش، هیچ مدلی بهتر از کفش های آکسفورد نمی توانید پیدا کنید.

چه کفش هایی با کت و شلوار کرم یا بژ بپوشیم؟

کت و شلوارهای کرم و بژ به دلیل رنگ روشن و ظاهری شاداب، انتخابی پرطرفدار میان آقایان شیک پوش برای فصل تابستان هستند. برای حفظ زیبایی این رنگ تابستانی لازم است آن ها را با کفشی که رنگ مناسب دارد ست کنید. در حالی که رنگ مشکی، شرابی و قهوه‌ای تیره همگی بسیار رسمی و نامناسب به نظر می ‌رسند، کفش‌های قهوه‌ای روشن یا سفید مکمل مناسبی برای کت و شلوار کرم یا بژ هستند.

کت و شلوار بژ با کفش قهوه ای روشن

کفش های قهوه ای روشن گزینه ای عالی برای کت و شلوارهای کرم و بژ هستند. این کفش ها به اندازه کافی روشن برای یک ظاهر تابستانی و به اندازه کافی کلاسیک برای محفل های رسمی هستند. برای داشتن ظاهری شیک، می توانید بین آکسفورد و بروگ یا مدل ‌های لوفر و جیر یکی را انتخاب کنید.

کت و شلوار کرم با کفش سفید

برای مجالس نیمه رسمی، کت و شلوارهای کرم و بژ را می توان با کفش های سفید نیز ست کرد. این استایل برای مهمانی هایی که در فضای باز برگزار می شوند، بسیار مناسب است. فقط به این نکته توجه داشته باشید که کتانی های سفید رنگ بسیار مناسب این استایل هستند.

کلام پایانی

در این مقاله از وبلاگ امشاسپند، به بررسی مناسب ترین رنگ کفش مردانه برای استایل های رسمی پرداختیم. شما مخاطبان عزیز می توانید برای خرید سایر کفش های کلاسیک و رسمی به فروشگاه ما سر بزنید.

 

شاید به این مطالب هم علاقه داشته باشید

مطالب مرتبط