چگونه یک استایل اسپرت و شیک داشته باشیم؟

چگونه یک استایل اسپرت و شیک داشته باشیم؟

آنچه می‌خوانید

استایل مردانه شیک| چگونه یک استایل اسپرت و شیک داشته باشیم؟

به دنیایی از رنگ‌های شاد، آزادی و راحتی خوش آمدید! آیا تمایل دارید در میان شلوغی روزمره، یک جذابیت اسپرت و شیک ایجاد کنید؟ آیا به دنبال راهی می‌گردید که در عین اینکه راحت هستید، باز هم در استایل اسپرت مردانه خود برجسته و شیک به نظر برسید؟ با ما همراه باشید تا ترفندها و روش‌هایی که برای داشتن یک استایل مردانه شیک لازم است را در اختیارتان بگذاریم.

چگونه استایل اسپرت مردانه را به لباس شیک تبدیل کنیم؟

استایل شیک

استایل اسپرت مردانه که فقط گرم‌کنی‌های نه چندان جذابی که برخی آقایان در پیک نیک یا ورزش صبحگاهی می‌پوشند نیست. مد اسپرت مردانه خود یک رشته از مد و طراحی لباس است که اتفاقا در سال جاری بسیار مورد توجه شیک پوشان قرار گرفته است.

در سال جاری مد اسپرت مردانه با تمرکز بر روی جزئیات، انتخاب مواد باکیفیت و طراحی‌های نوآورانه، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از لباس‌هایی با جزئیات مینیمالیستی و طرح‌های منحصر به فرد گرفته تا کفش‌هایی با طرح‌های زیبا و جذاب، مد اسپرت مردانه اکنون یک گام جلوتر از گذشته است.

حال موضوع بحث ما در اینجا این است که چگونه در لباس اسپرت شیک به نظر برسیم؟ معیار شیک بودن در استایل اسپرت از نظر طراحان مد انتخاب ترکیبات مناسب است. جدا از اینکه کیفیت لباس شما چیست، رنگ، استایل و انتخاب اکسسوری نیز در این امر مهم است که یک حرفه‌ای در این زمینه پیشنهادات متفاوتی خواهد داشت که از دانش مدشناسی او سرچشمه می‌گیرد. این پیشنهادات را مرور می‌کنیم:

ترکیب قطعات مناسب:

انتخاب قطعاتی که به خوبی با هم ترکیب شوند مهم است. مثلا ترکیب یک سویشرت با یک جلیقه و شلوار جین می‌تواند انتخاب خوبی باشد. در اینجا استفاده از شلوار جین کش‌باز یا کشیده و فیت پا با رنگ تیره و جزئیات کم توصیه می‌شود.

انتخاب رنگ مناسب:

انتخاب رنگ‌های هماهنگ و جذاب در داشتن لباس اسپرت شیک می‌تواند استایل شما را بهتر و جذاب‌تر کند. همچنین ترکیب رنگ‌های متفاوت برای ایجاد کنتراست جذاب نیز توصیه می‌شود.

استفاده از اکسسوری‌ها:

شیکی استایل اسپرت مردانه را با استفاده از اکسسوری‌های مناسب تکمیل کنید. عینک آفتابی، کیف مردانه، کمربند یا ساعت باکیفیت در این زمینه حرف اول را می‌زنند. اگر برای تکمیل تیپ اسپرت خود نیاز به اکسسوری‌های با کیفیت و شیک دارید، پیشنهاد می‌کنیم از قسمت اکسسوری سایت امشاسپند دیدن کنید.

توجه به جزئیات:

توجه به جزئیات یعنی از الگو دوخت گرفته تا طرح‌ها و مواد انتخاب شده در تولید لباس، کفش یا سایر موارد. برای آگاهی بیشتر در مورد تفاوت طرح‌های مناسب برای ست کردن استایل اسپرت در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

رعایت تعادل:

ترکیب قطعات لباس و اکسسوری‌ها باید به گونه‌ای باشد که تعادل و هماهنگی در استایل شما حفظ شود. این از طریق انتخاب قطعات مناسب و رنگ‌های هماهنگ به دست می‌آید.

این پنج مورد در مواقع کلیتی از چیزی بود که برای داشتن استایل اسپرت مردانه شیک باید رعایت شود. حال نگاه دقیق‌تری به برخی موارد ذکر شده می‌اندازیم تا بهتر متوجه برخی نکات شوید.

طرح در مد اسپرت مردانه چه مفهومی دارد و آیا هر طرحی را می‌توان با یکدیگر ست کرد؟

استایل شیک

لباس اسپرت شیک شما ممکن است دارای خطوط، گل، اشکال هندسی، حیوانات و پس زمینه‌های طبیعی باشد. بنابراین، در مد اسپرت مردانه “طرح” به الگوها، نقش‌ها، و طرح‌هایی اشاره دارد که بر روی لباس‌ها یا اکسسوری‌ها استفاده می‌شوند. طرح‌ها می‌توانند از روی هر چیزی الهام گرفته شده باشند که این خود موجب تنوع و زیبایی می‌شود.

اما آیا همه طرح‌ها را می‌توان با هم ست کرد؟ به عنوان مثال، می‌توان طرح گل با یک الگوی هندسی یا خطوط را ست کرد؟ پاسخ این سوال، بستگی به تطابق و هماهنگی طرح‌ها با یکدیگر دارد. اغلب طرح‌هایی که در یک استایل با هم استفاده می‌شوند باید به نظر هماهنگ برسند و از تنوع بیشتری برخوردار باشند. اما در برخی موارد، ترکیب طرح‌های مختلف می‌تواند استایل منحصر به فرد و جالبی را ایجاد کند، به شرطی که این ترکیبات با سلیقه و سبک شما همخوانی داشته باشند.

بنابراین، مهمترین نکته در استفاده از طرح‌ها در مد اسپرت مردانه، هماهنگی و تطابق آن‌ها با یکدیگر و با سلیقه شخصی شماست. بهتر است از ترکیباتی که به نظر هماهنگ می‌رسند استفاده کنید.

آیا برای داشتن لباس اسپرت شیک لزوما باید به سراغ برندهای برتر دنیا بروم؟

 

استایل شیک

البته که نه، برای داشتن لباس اسپرت شیک لازم نیست پول زیادی برای خرید این نوع لباس از برندهای برتر دنیا خرج کنید. البته برندهای معروف ممکن است دارای کیفیت بالاتر و طراحی‌های بیشتری باشند، اما این به این معنی نیست که شما نمی‌توانید با انتخاب برندهای دیگر یا حتی لباس‌هایی که از فروشگاه‌های محلی یا آنلاین تهیه می‌کنید، استایل اسپرت مردانه شیک و جذابی داشته باشید. در حال حاضر برندهای ایرانی بسیار باکیفیت و خوش قیمتی وجود دارند که می‌توانید نیاز خود را با خرید از آن‌ها تامین و از کیفیت کالای داخلی لذت ببرید.

جدا از این مسائل در حال حاضر اعتباری برای اصل بودن برندهای روز دنیا در ایران وجود ندارد. با این وجود اگر دوست دارید لباس اسپرت خود را از میان برندهای معروف انتخاب کنید برای تشخیص اصل بودن آن به این چند نکته دقت کنید:

  1. منابع خرید: اگر از فروشگاه‌های رسمی و معتبر یا وب‌سایت‌های اصلی برندها خرید می‌کنید، احتمال اصل بودن محصولات بیشتر است. در صورت امکان، از فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌هایی خرید کرده که اصالت محصول را تضمین کرده و دارای سیاست بازگشت یا تعویض کالا باشند.
  2. برچسب‌ها و بسته‌بندی: به برچسب و بسته‌بندی محصولات معروف دقت کنید. اطلاعاتی مانند کد محصول، نام برند، کشور تولیدکننده، جنس مواد و شماره تماس برند باید روی برچسب وجود داشته باشد.
  3. کیفیت مواد دوخت: محصولات اصلی برندهای معروف معمولا از مواد باکیفیت و دوخت دقیق‌تری برخوردارند. بنابراین، اگر لباسی را می‌خرید که بعد از مورد اول و دوم در این مورد نیز بی‌نقص بود، احتمالا اصل است.
  4. شناسایی تقلب: به دنبال نشانه‌های تقلب در محصول باشید. قیمت بسیار پایین یا عدم هماهنگی بارکد محصول با آنچه در سایت اصلی ثبت شده است، می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

البته آنچه مطرح شد تنها برای برندهای خارجی نیست شما می‌توانید این معیارها را برای تشخیص اصالت کالاهای داخلی نیز به کار ببرید. در این میان، خرید از سایت برندهای ایرانی بهترین گزینه برای اطمینان از خرید است، چرا که بدون واسطه بوده و قیمت‌های باورنکردنی در کنار کیفیت بالا یک تیر و دو نشان است. پیشنهاد می‌کنیم لباس اسپرت شیک خود را با ما در امشاسپند تکمیل نمایید.

 

 

شاید به این مطالب هم علاقه داشته باشید

مطالب مرتبط