راهنمای استایل آقایان: نکاتی درباره نحوه لباس پوشیدن

How To Dress Men Well

آنچه می‌خوانید

خوب لباس پوشیدن بین آقایان یک هنر محسوب می شود. استفاده از اکسسوری گرفته تا لباس های مناسب، راه های زیادی برای به روز کردن استایل تان وجود دارد. داشتن یک کمد لباس خوب نه تنها به شما کمک می کند خوب به نظر برسید، بلکه می تواند اعتماد بنفس شما را نیز بالا ببرد. اگر می خواهید روی نحوه لباس پوشیدن خود بیشتر کار کنید اما نمی دانید دقیقا باید از کجا شروع کنید، در ادامه همراه ما باشید.

در این مقاله از وبلاگ امشاسپند، نکاتی را معرفی می کنیم که با رعایت آن ها می توانید نحوه لباس پوشیدن خودتان را تا حدودی عوض کنید و شیک تر به نظر برسید.

 

سبک شخصی خودتان را پیدا کنید

استایل باید نشان دهنده شخصیت شما باشد و لباسی را انتخاب کنید که شما را بهتر نشان می دهد. می توانید با مقداری جست و جو در گوگل درباره لباس های مناسب برای فرم بدنی و رنگ پوستتان شروع کنید و در ادامه برای ایده گرفتن از اینستاگرام و پینترست کمک بگیرید. در ادامه با پیدا کردن لباس های مد نظرتان و کمی ریسک به سراغ استایل های جدید بروید و از امتحان کردن چیز های جدید نترسید.

 

روی آیتم های همیشگی سرمایه گذاری کنید

ترند ها می آیند و می روند و این بین همیشه لباس های کلاسیک و ساده باقی می مانند. پیدا کردن لباسی که در این آزمون زمانی موفق عمل کند، می تواند یک گام به سمت خوب لباس پوشیدن باشد. برای داشتن استایلی بدون نقص می توانید چند تی شرت ساده، گرمکن معمولی و شلوار کتان یا پارچه ای انتخاب کنید. کت و شلوار به همراه کفش مجلسی گزینه ای بسیار مناسب برای آقایانی است که دوست دارند استایل های مدرن داشته باشند. ترکیب این دو آیتم برای موقعیت های رسمی و نیمه رسمی مختلفی مناسب است.

 

برند مورد علاقه خودتان را بشناسید

نشان دادن سلیقه تان در لباس می تواند به برند هایی که برای پوشیدن انتخاب می کنید بستگی داشته باشد. اگرچه همه نمی توانند یک کمد پر از لباس برند داشته باشند، اما داشتن چند لباس مردانه از برند های مختلف می تواند سطح استایل و شیک پوشی شما را بالا ببرد. ما در فروشگاه امشاسپند لباس های با کیفیتی را به مشتریان خود عرضه می کنیم و این لباس ها ارزش به نمایش گذاشتن توسط شما را دارند. هنگام خرید لباس مجبور نیستید که سراغ ترند های عجیب و غریب روز بروید و به جای آن می توانید دست روی لباس های  کلاسیکی بگذارید که به مرور زمان ارزش خود را حفظ می کنند.

 

کت و شلوار خوش دوخت انتخاب کنید

به جرات می توان گفت که کت و شلوار خوش دوخت در تن هر کسی می تواند فوق العاده باشد. فرقی نمی کند کت و شلوار را برای کار می خواهید یا برای یک مهمانی رسمی، بهرحال شما نمی توانید با لباسی که خوب دوخته نشده است، جای بروید. برای داشتن ظاهری کلاسیک و به روز، رنگ های تیره مانند مشکی، ذغالی یا سرمه ای را انتخاب کنید. انواع مختلفی از کت و شلوار وجود دارد که می توانید از بین آن ها یکی را انتخاب کنید، گرچه گاهی نمی توان مقابل ترکیب کت و شلوار جین مردانه مقاومت کرد. برای اینکه کت و شلوار مناسب هیکل شما باید نوع خوش دوخت آن را یا بخرید یا پیش یک خیاط ماهر بدوزید.

 

روی یک ساعت با کیفیت سرمایه گذاری کنید

وقت آن رسیده است که با یک ساعت شیک به استایل تان جلوه ای تازه بدهید. این اکسسوری راهی آسان برای بالا بردن میزان جذابیت هر لباسی است و مطمئن باشید زمانی که اکسسوری مورد علاقه تان را پیدا کردید دلتان نمی خواهد آن را در بیاورید. چه یک ساعت مینیمال باشد چه یک ساعت رولکس، پیدا کردن ساعتی که مناسب شما باشد، می تواند شما را به وجد بیاورد.

 

عینک آفتابی را متناسب با فرم صورتتان انتخاب کنید

عینک آفتابی نه تنها یک راه عالی برای محافظت از چشمان شما در برابر اشعه های مضر خورشید است، بلکه به تکمیل استایل شما نیز کمک می کند. اگر در حال پیدا کردن عینکی هستید که ظاهر و احساس خوبی به شما بدهد، ضروری است که آن را متناسب با صورتتان انتخاب کنید. هنگام انتخاب عینک لازم است که فرم صورت خودتان را بشناسید، فرم صورت شما می توانند مربع، مستطیل، گرد یا قلبی شکل باشد. علاوه بر آن، رنگ های را انتخاب کنید که متناسب فصل باشند و این موضوع روی استایل شما نیز تاثیر مستقیم می گذارد.

 

لباس مناسب برای مهمانی داشته باشید

همیشه زمان و مکان مناسبی برای پوشیدن یک لباس خاص وجود دارد، بنابراین مهم است که در کمدتان چند گزینه برای روزهایی که نیاز به یک لباس رسمی دارید، داشته باشید. برای عروسی یا هر مراسم دیگری باید و نباید هایی وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید. اگر در حال رفتن به یک مراسم رسمی خانوادگی هستید کت و شلوار های تاکسیدو یا سه تکه بسیار مناسب هستند.

 

به پیراهن های کلاسیک بچسبید

برای اینکه هر وقت از در خانه بیرون می زنید بدون عیب و نقص دیده شوید، بهتر است لباس هایی را انتخاب کنید که به مرور زمان قدیمی نمی شوند. انواع مختلفی از پیراهن‌ های مردانه وجود دارد که می ‌توانید از بین آن‌ ها پیراهن مورد نظرتان را انتخاب کنید و این پیراهن ها برای موقعیت های بی شماری از جمله محل کار، مهمانی های رسمی یا نیم رسمی مناسب هستند. لباس هایی که رنگ خنثی دارند بهترین گزینه هستند و در هر فصل می توانید از آن ها استفاده کنید. این لباس های مردانه می توانند با انواع کت و شلوار یا شلوار جین مردانه به خوبی ست شوند.

 

یک جفت کفش باکیفیت داشته باشید

مهم نیست به چه مجلسی می ‌روید، داشتن یک جفت کفش با کیفیت همیشه ضروری است. کفش ها نه تنها یک لباس را کامل می کنند و ظاهر شما را شیک نشان می دهند، بلکه از پاهای شما محافظت می کنند و به حفظ سلامت پاهای شما کمک می کنند. هنگام انتخاب یک جفت کفش، سعی کنید کفشی را انتخاب کنید که مناسب موقعیت های مختلفی باشد مانند یک کفش مجلسی چرم تیره رنگ یا یک نیم بوت ساق کوتاه چرم.

طیف رنگی قهوه ای و مشکی براق از جمله رنگ هایی هستند که برای کفش ها بسیار مناسب هستند و تقریبا می توان آن ها را با هر چیزی پوشید. برای روزهای غیررسمی، می توانید از کفش های کتانی شیک کمک بگیرید و آن ها برای یک روز کامل بسیار راحت هستند.

 

مراقب کفش های خود باشید

از آن جایی که کفش ‌های شما بخشی جدایی‌ ناپذیر از استایل شما هستند، مراقبت از آن‌ها ضروری است. با مراقبت از کفش هایتان می توانید چند سال آن ها را بپوشید. اگر صاحب کفش‌ های چرمی یا جیر هستید، باید هر چند وقت یک بار با جلا دادن و براق کردن آن‌ها، به آن ها رسیدگی کنید تا به مرور زمان خراب نشوند.

 

جمع بندی

در این مقاله از وبلاگ امشاسپند نگاهی به نکاتی داشتیم که می توانند در استایل مردانه بسیار تاثیرگذار باشند. شک نداشته باشید که با یک استایل مناسب علاوه بر اینکه می توانید خوب دیده شوید، می توانید تاثیر مثبتی روی دیگران بگذارید. شما مخاطبین عزیز می توانید بیشتر آیتم هایی که در این مقاله معرفی شد را با اطمینان خاطر از فروشگاه امشاسپند به صورت حضوری و آنلاین تهیه کنید.

شاید به این مطالب هم علاقه داشته باشید

مطالب مرتبط