راهنمای استایل فصل بهار برای آقایان

ultimate-guide-spring-style-men-Featured-Image

بعد از هوای سرد و زمستانی، هیچ چیزی بهتر از فصل هوای معتدل و بهاری نیست. اکنون زمان آن فرا رسیده است که ژاکت های پشمی تان را بردارید و لباس های زمستانه دیگر را کنار بگذارید. در حین اینکه لباس های زمستانه را بر می دارید لباس های بهاره را در بیاورید. هدف این […]

آنچه می‌خوانید

بعد از هوای سرد و زمستانی، هیچ چیزی بهتر از فصل هوای معتدل و بهاری نیست. اکنون زمان آن فرا رسیده است که ژاکت های پشمی تان را بردارید و لباس های زمستانه دیگر را کنار بگذارید. در حین اینکه لباس های زمستانه را بر می دارید لباس های بهاره را در بیاورید. هدف این راهنمای استایل این است که به شما کمک می کند تا کمدی بهاری ساده و در عین حال همه کاره برای ماه های گرم و بهاری سال داشته باشید. برای اینکه از “راهنمای استایل فصل بهار برای آقایان” عقب نمانید کافی است در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

 

ترند های مد بهار مردانه سال ۲۰۲۳ چیست؟

چیزی که درباره فصل بهار خیلی جذاب است، نشستن آفتاب گرم روی پوست، زنده شدن طبیعت و نسیم بهاری است که به شما اجازه پوشیدن لباس های نازک تر و زیباتر را می دهد. انواع تیشرت هیا مردانه و شلوار های مردانه با پارچه نسبتا نازک به همراه کتانی های سبک هر ساله جزو ترند های دنیا مد و فشن مردانه هستند.

 

پیراهن های آستین بلند

اگر چه بهار مقداری هوای گرم و نشاط به همراه خود می آورد اما مطمئنا بسته به محل زندگی شما ممکن است هوا هم چنان سرد شود. به همین دلیل، به نظر ما پیراهن دکمه دار آستین بلند مردانه گزینه ای همه کاره برای کمد لباس های بهاری شماست.

عموما تنها تفاوتی که میان پیراهن های دکمه دار آستین بلند مردانه می توانید پیدا کنید نوع پارچه آن ها و تفاوت جزئی در سر آستین شماست. در ادامه چند نوع پارچه محبوب که اغلب اوقات لباس های آستین بلند مردانه از آن ها دوخته می شوند را معرفی خواهیم کرد:

۱.چمبری

پارچه چمبری؛ سبک، جاذب رطوبت و قابل ‌تنفس است.  پارچه چمبری یا کتان راه‌راه خیلی شبیه جین است، زیرا تارهای آن رنگی هستند ولی پودهای آن سفید هستند. این پارچه بسیار سبک است و عرق بدن را جذب می‌کند و از آنجایی که تعداد نخ ‌های آن بسیار زیاد است نسبت به جین بافت ظریف ‌تری دارد و به این ترتیب قابل ‌تنفس است. پرطرفدارترین رنگ های چمبری برای آقایان آبی روشن، آبی تیره و خاکستری است.

۲.کتانی

پارچه کتان از الیاف کتان یا پنبه به شدت فشرده ساخته می شود ه می تواند به خوبی آب را جذب کند. پارچه کتان انتخاب مناسبی برای هوای گرم هستند و جالب است دانید که مصری ها در گذشته مومیایی ها را در پارچه کتان می پیچاندند. پارچه کتان راحت و سبک است و به همین دلیل به سرعت چروک می شود و برای حل این مشکل می تواند یک اتوی دستی با خودتان داشته باشید که قابل حمل و سبک باشد.

۳.گینگهام

گینگهام یک پارچه پنبه ای یا پارچه پنبه ای ترکیبی است که با نخ رنگ شده تولید می شود. بافت به کار رفته برای تولید این پارچه ساده بوده و از الگوی شطرنجی برای دوخت آن استفاده می کنند. گینگهام معمولاٌ از الگوی دو رنگ طراحی می شود. از الگوهای معروف آن می توانیم به قرمز، سفید و یا آبی، سفید اشاره کنیم.

روند تولید این محصول آسان بوده و قیمت تولید آن نیز پایین است، به همین دلیل گینگهام پارچه ای محبوب به حساب می آید. همچنین گینگهام اغلب برای دوخت پیراهن های دکمه دار مردانه و لباس های دیگر استفاده می شود.

۴.آکسفورد

پارچه آكسفورد یکی از ضخیم ترین پارچه های رایج در بازار است که با تترون شباهت های بسیار و تفاوت های کمی دارد، این پارچه نسل جديد تری از تترون موجود در بازار است اما از لحاظ رنگ و بافت از جذابیت بیشتری برخوردار می باشد. منشا این پارچه از دانشگاه آکسفورد انگلستان گرفته شده و کشور تايلند نیز تولید کننده ی آن است. محبوب ترین رنگ های این پارچه برای آقایان شامل سرمه ای، خاکستری، زیتونی و سفید است.

 

پیراهن های آستین کوتاه

تی شرت پنبه ای پیما

تی شرت پنبه ای پیما از نوعی پنبه بسیار بلندتر از پنبه معمولی دوخته شده است که اغلب مشتریان آن را به دلیل نرمی و جنس باشکوه آن انتخاب می کنند. برخلاف سایر تی شرت های پنبه ای، این تی شرت ها را می توانید در لباسشویی با آب گرم بشویید و با خشک کن آن را خشک کنید.

یکی دیگر از ویژگی های این تی شرت های استین کوتاه مقاومت در برابر گوله گوله شدن پس از چندین بار شست و شو است. اغلب پارچه های پنبه ای پس از حدود ۱۰ بار شست و شو گوله می شوند و زیبایی خود را از دست می دهند اما پنبه پیما به ندرت دچار همچین مشکلی می شود، زیرا از الیاف بلند پنبه ای تشکیل شده است و برای سال ها قابل استفاده است.

پیراهن مردانه دکمه دار آستین کوتاه

برخی از افراد ترجیح می دهد که به طور کل در فصل بهار از پیراهن های آستین کوتاه استفاده کنند و در همین راستا پیراهن های دکمه دار آستین کوتاه مردانه در فصل های گرم تر از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. اگر استایل بدنی شما فیت است، پیراهن های طرحدار از این دست بسیار برای شما مناسب هستند و اگر استایل بدنی شما توپر است می توانید به طرح های ساده و کلاسیک آن به عنوان گزینه ای برای کمدتان فکر کنید.

جمع بندی

فصل بهار آپشن های زیادی برای استایل های خیره کننده به شما می دهد. در این مقاله از وب سایت امشاسپند ما سعی کردیم با معرفی لباس های مردانه پرطرفدار در فصل بهار درک کلی از مناسب ترین پیراهن های مردانه به علاقمندان به دنیای مد مردانه بدهیم. فراموش نکنید که استایل امضای شخصی، شخصیت شماست که با توجه به آن و رعایت اصول اولیه می توانید از قبل خوشتیپ تر ظاهر شوید.

 

شاید به این مطالب هم علاقه داشته باشید

مطالب مرتبط