شب سال نو چه لباسی بپوشیم؟

man's style

شب سال نو نزدیک است و زمان آن رسیده است که به این فکر کنید قرار است چه چیزی بپوشید. مهم نیست کجا می خواهید بروید، فقط باید مطمئن شوید که لباس مناسبی پوشیده اید. هر مکان و مهمانی لباس مختص به خودش را دارد که باید برای انتخاب لباس مناسب آن را مد نظر […]

آنچه می‌خوانید

شب سال نو نزدیک است و زمان آن رسیده است که به این فکر کنید قرار است چه چیزی بپوشید. مهم نیست کجا می خواهید بروید، فقط باید مطمئن شوید که لباس مناسبی پوشیده اید. هر مکان و مهمانی لباس مختص به خودش را دارد که باید برای انتخاب لباس مناسب آن را مد نظر قرار دهید. در این مقاله از وب سایت امشاسپند ما به شما کمک می کنیم تا مطابق مد دنیای آقایان حرکت کنید و لباس مناسب خود را برای شب سال نو انتخاب کنید.

 

بخش اول: نوع لباس را در نظر بگیرید

اولین چیزی که در انتخاب لباس شب سال جدید باید به آن توجه کنید، نوع لباس است. اگر قصد دارید در یک میهمانی رسمی شرکت کنید، داشتن یک کت و شلوار مناسب ضروری است. اگر می‌خواهید به یک میهمانی غیررسمی‌ تر بروید، می ‌توانید با پوشیدن یک شلوار مجلسی و یک ژاکت مناسب استایلی مناسب داشته باشید. اگر در مورد نوع لباس مطمئن نیستید می توانید درباره فضای مهمانی با میزبان مشورت کنید و از او راهنمایی بخواهید.

 

بخش دوم: درباره آب و هوا فکر کنید

شب سال نو در ایران مصادف با فصل بهار است و عموما هوا در این فصل مقداری گرم تر از حالت عادی است، بنابراین انتخاب لباس مناسب با آب و هوا بسیار مهم است. اگر قرار است برای مدت طولانی در هوای بهاری بیرون باشید، حتما در روز از لباس نخی و مناسب و برای شب از یک ژاکت نسبتا نازک استفاده کنید. اگر قرار است روز اول عید در خانه بمانید، یک تی شرت مردانه یقه گرد خوشنگ به همراه یک شلوار جین یا کتان مردانه می تواند ترکیب مناسبی برای شما باشد. از آنجایی که هوای بهار غیر قابل پیش بینی است، بهتر است که سویشرت های نازکی که دارید را سر دست بگذارید.

 

بخش سوم: اکسسوری های مورد علاقه تان را پیدا کنید

اکسسوری ها می توانند یک استایل را بسازند یا حتی آن را خراب کنند، بنابراین بهتر است که از اکسسوری های مناسب استفاده کنید. یک ساعت مچی مناسب، دکمه سرآستین یا کراوات می تواند ظاهری شیک به شما بدهد. فقط مطمئن شوید که اکسسوری شما با لباس و مهمانی که می خواهید به آن بروید هماهنگی دارد. از انتخاب هر اکسسوری که خیلی زرق و برق دار است خودداری کنید زیرا این  اکسسوری ها حواس بقیه را از استایل اصلی شما دور می کنند و باعث جلب توجه می شوند.

 

بخش چهارم: کفش را فراموش نکنید

کفش‌های شما می‌توانند تأثیر زیادی بر ظاهر کلی شما بگذارند، بنابراین مطمئن شوید که کفشی که انتخاب می کنید مناسب باشد. کفش های مجلسی و رسمی فقط برای کارها و مهمانی ها رسمی مناسب هستند، در حالی که شما می توانید با یک جفت نیم بوت یا کتانی مقداری از حالت رسمی دربیاید. فقط مطمئن شوید که کفش هایتان کاملا تمیز هستند. نکته ای که درباره انتخاب کفش باید در نظر بگیرید، ست شدن آن با استایل های متفاوت است.

 

بخش پنجم: رنگ لباس

انتخاب رنگ لباس مناسب برای شب سال نو می تواند بسته به ترجیحات فرهنگی و شخصی متفاوت باشد. در بسیاری از فرهنگ ها، پوشیدن لباس های جدید نماد خوش شانسی و سعادت است و این رسم در ایران برای عید نوروز رایج است. در فرهنگ های شرقی و مخصوصا ایرانی رنگ لباس بسیار سلیقه ای است و برخی از آقایان معمولا علاقه زیادی به رنگ های روشن و شاد مانند گلبهی و خانواده رنگ های پاستلی پیدا می کنند. اگر طرفدار پیراهن ها یا تیشرت های مردانه رنگی نیستید، می توانید از جزئیات دیگری برای بهاری کردن استایلتان در شب سال نو و ایام عید استفاده کنید. با این حال انتخاب لباس و رنگ مناسب شب سال نو، باید نشان دهنده سبک شخصی و سطح راحتی ما باشد.

 

جمع بندی

انتخاب لباس مناسب برای شب سال نو می تواند یک کار دشوار باشد، اما با این نکات، می توانید ظاهری شیک و مناسب داشته باشید. همان طور که در این مقاله گفتیم سعی کنید نوع لباس را در نظر بگیرید، به آب و هوا فکر کنید، اکسسوری مناسب انتخاب کنید و کفش را فراموش نکنید. شما با کمی تلاش می توانید خوشپوش وارد سال جدید شوید.

شاید به این مطالب هم علاقه داشته باشید

مطالب مرتبط