راهنمای کامل استایل مردانه کژوال: نکات + پیشنهاد خرید

WhatsApp Image 2022-08-06 at 3.01.02 PM

آنچه می‌خوانید

 

در گذشته لباس مخصوص آقایان عموما کت و شلوار های رسمی بود. کت و شلوار تبدیل شده بود به لباس پیش فرض آقایان در محل کار، مجالس دورهمی خانوادگی و دوستانه. در این دوره و مخصوصا قرن بیست و یکم طبق نظرسنجی، از هر ده نفر یک نفر آن ها برای رفتن به محل کار کت و شلوار را انتخاب می کند و بقیه افراد معمولا پولشان را صرف خرید لباس های کژوال و غیر رسمی می کنند.

مهم ترین اصل در رابطه با هر نوع استایلی، دانستن نکات مربوط به ست کردن لباس و قوانین آن استایل است. در این مقاله از مجله مد و استایل امشاسپند به بررسی استایل کژوال مردانه و معرفی نکات مهم استایل کژوال مردانه می پردازیم. اگر خوب به نظر رسیدن و مرتب بودن استایل برای شما مهم است تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

استایل کژوال چیست؟

استایل کژوال یک استایل لباسی خاص نیست، هر لباس راحتی که بتوان برای روزمره بیرون از خانه و محفل های غیر رسمی استفاده کرد جزو لباس های کژوال محسوب می شود. بسیاری از افراد استایل کژوال را با راحتی و جذاب بودن توصیف می کنند. معمولا داشتن استایل کژوال در بیرون خانه هیچ قانون و محدودیتی ندارد اما باید توجه داشته باشید که میان لباس هایی که در خانه می پوشید و لباس های که برای بیرون خانه استفاده می کنید تفاوت هایی وجود دارد.

 

نکات اصلی استایل کژوال مردانه

  • انتخاب رنگ مناسب: انتخاب رنگی که با پوست و موی شما هماهنگ باشد، بسیار مهم است.
  • انتخاب پارچه مناسب: پارچه های طبیعی مانند پنبه و کتان برای استایل کژوال مردانه مناسب تر هستند.
  • ست کردن لباس: ست کردن لباس با کفش و اکسسوری ها، استایل شما را کامل می کند.

چرا استایل کژوال مردانه محبوب است؟

طبق نظرسنجی، از هر ده نفر یک نفر برای رفتن به محل کار کت و شلوار را انتخاب می کند و بقیه افراد معمولا پولشان را صرف خرید لباس های کژوال و غیر رسمی می کنند. استایل کژوال مردانه به دلیل راحتی و آزادی که به آقایان می دهد، محبوب شده است.

لباس هایی شامل استایل کژوال مردانه می شوند؟

استایل کژوال مردانه شامل آیتم هایی هست که استایل شما را می سازند. از لباس های کژوال می توانیم به شلوار جین، پولوشرت و پیراهن آستین کوتاه و.. اشاره کنیم.

استایل های کژوال مردانه مناسب چه مکان هایی هستند؟

اولین نکته در انتخاب هر استایلی در نظر گرفتن مکانی است که قصد دارید بروید. مطمئنا پوشیدن شلوار جین و تی شرت برای رفتن به یک جلسه رسمی کاری و یا انتخاب کت و شلوار رسمی برای سپری کردن تعطیلات آخر هفته انتخاب مناسبی برای شما نمی تواند باشد. بهترین گزینه روی میز برای رفتن به یک قرار دوستانه در رستوران، پیاده روی و یا ورزش کردن انتخاب لباس استایل غیر رسمی و کژوال است. افرادی که با استایل کژوال مشکل دارند باید بپذیرند که همیشه بقیه از شما انتظار ندارند که با تیپ اتو کشیده و رسمی ظاهر شوید و همچنین ست کردن لباس های کژوال به کم سن نشان دادن شما می تواند کمک کند.

 

شلوار مناسب برای استایل کژوال مردانه

در استایل کژوال مردانه باید سعی کنید از استفاده از شلوار های خیلی جذب و پاره و یا فاق کوتاه خودداری کنید. در این نوع استایل همیشه شیک و راحت بودن اولویت افراد است. چند نوع شلواری که در استایل های کژوال مردانه بسیار پر کاربرد هستند عبارتند از:

 

شلوار جین: یکی از پایه های اصلی شلوار های کژوال از دهه ۱۹۵۰ میلادی تا به حال شلوار های جین هستند و انواع متفاوتی دارند. اگر می خواهید استایل خیره کننده ای با شلوار جین داشته باشید توصیه می کنیم یک شلوار جین تقریبا راسته با رنگی تیره انتخاب کنید. شلوارهای جین عموما راحت هستند و شما می توانید با آن ها حداقل سه استایل جداگانه داشته باشید. برای روزهای معتدل این شلوار می تواند در کنار یک تی شرت ترکیب کاملی از راحتی و خنکی باشد. اگر می خواهید برای قرار ملاقات ویژه ای شلوار جین را انتخاب کنید می توانید از رنگ های تیره مانند مشکی، سرمه ای و زغالی کمک بگیرید.

 

شلوار چینو: شلوار های چینو یکی دیگر از شلوار های محبوب استایل کژوال است که بین پسرهای جوان بسیار پر طرفدار است. شلوار های چینو ظاهری بسیار شیک به شما هدیه می کنند و می تواند آن ها را با همان پیراهن و تی شرت هایی که قبلا با شلوار جین ست کرده بودید بپوشید و استایلی جدید برای خودتان دشاته باشید. رنگ های کلاسیک و نود این شلوار مانند: بژ، سرمه ای و خاکی به راحتی با لباس های دیگر ست می شوند و بلافاصله ظاهر شما را تغییر می دهند.

پیراهن و تی شرت های مناسب برای استایل کژوال مردانه

توجه کردن به جنس، طرح و دوخت پیراهن و تی شرت های مردانه نکته بسیار مهمی است. بی توجهی به لباسی که قصد دارید آن را بپوشید، شما را فردی شلخته و بی نظم نشان می دهد. بی تردید این سه مورد تاثیر به سزایی روی استایل شما در نگاه اول دارند و بهتر است از آن ها غافل نشوید.

جنس تی شرت و پیراهن های استایل کژوال بستگی به فصل دارند و نمی شود برای یک فصل تمام نسخه ها را پیچید و باید به دقت برای هر فصل لباس مناسب را انتخاب کنی. موضوعی که در ارتباط با جنس لباس حائز اهمیت است جنس تمامی لباس هایی است که می پوشید و باید پیراهن و تی شرت شما با دیگر آیتم های جانبی از نظر جنس و رنگ همخوانی داشته باشد.

طرح پیراهن و یا تی شرت مردانه هر چقدر متفاوت تر، شلوغ تر و یا بزرگ تر باشد از حالت رسمی بیرون می آید.

دوخت تمام لباس هایی که می پوشید اگر تمیز نباشد، استایل شما را بهم می زند  و جلوه ای زشت از شما درچشم دیگران درست می کند.

پیراهن و تی شرت هایی که در استایل کژوال پر کاربرد هستند عبارتند از:

تی شرت های کتان: تی شرت های کتان به شما امکان فعالیت های روزمره را می دهد بدون اینکه اذیت شوید. تی شرت هاس کتان یقه گرد کلاسیک و ساده هستند و استایل شما را بسیار شیک می کنند. شما می توانید رنگ تی شرت را با توجه به شلوار و اکسسوری های که استفاده می کنید ست کنید. مطمئن باشید تی شرتی که انتخاب می کنید به خوبی اندازه شما باشد. تی شرت های کتان ترند های امسال مد و استایل مردانه هستند و شما می توانید از طریق فروشگاه امشاسپند به راحتی این تی شرت ها را تهیه کنید.

پولو شرت ها: داشتن حداقل دو الی سه پولو شرت در رنگ های متفاوت و کاربردی بسیار واجب است. پولو شرت ها ظاهری رسمی تر نسبت به تی شرت ها دارند و با توجه به جنسی که دارند بسیار زیبا بر تن می نشینند. راز زیبایی پوشیدن پولو شرت ها، ست کردن آن ها با شلوار جین و متناسب بودن آن ها در تن است.

 

پیراهن های آستین دار: پوشیدن پیراهن های آستین دار، شما را معقول تر و آرام تر نشان می دهد. اگر در این پیراهن ها احساس ناراحتی می کنید بهتر است یک الی دوتا از دکمه های آن را باز کنید و آستین هایش را تا آرنج تا بزنید. داشتن دو پیراهن سفید و مشکی آستین دار از ملزومات کمد هر پسری است.

 

هودی: در فصل های پاییز و زمستان انتخاب اول کژوال پوشان، هودی است. پوشیدن یک هودی متناسب با فرم بدن همراه با شلوار جین می تواند جذابیت فرم بدنی شما را به نمایش بگذارد.

کلام پایانی

تنها عنصر متمایز کننده هر فروشگاه آنلاین پوشاک، کیفیت لباس هایی است که به دست مشتریان خود می رساند. ما در فروشگاه آنلاین امشاسپند با تمرکز بر روی بالا بردن کیفیت پوشاک همراه با مناسب ترین قیمت سعی می کنیم تجربه خریدی مقرون به صرفه و اقتصادی را برای شما مشتریان عزیز رقم بزنیم. همچنین شما می توانید اغلب ترندهای هر فصل و استایل را از فروشگاه ما با اطمینان خاطر تهیه کنید.

شاید به این مطالب هم علاقه داشته باشید

مطالب مرتبط