بهترین ترند های تابستانه امسال برای آقایان

White T-shirt with white shoes

اگر دقت کرده باشید همیشه بحث درباره ترند های مد و فشن برای خانم ها داغ است و ما هر روز شاهد نوآوری های بسیاری در این زمینه هستیم، اما در سال های اخیر با کمرنگ تر شدن معنای جنسیت در فشن و استایل ترند های فصل مخصوص آقایان و استایل های جدید کژوال مردانه […]

آنچه می‌خوانید

اگر دقت کرده باشید همیشه بحث درباره ترند های مد و فشن برای خانم ها داغ است و ما هر روز شاهد نوآوری های بسیاری در این زمینه هستیم، اما در سال های اخیر با کمرنگ تر شدن معنای جنسیت در فشن و استایل ترند های فصل مخصوص آقایان و استایل های جدید کژوال مردانه توانستند راه خود را در میان بوتیک های بزرگ و پیاده رو های سطح شهر پیدا کنند و حرفی برای گفتن داشته باشند.

حالا هر ساله آقایان باید منتظر ترند های فصل از بزرگترین طراحان و برند ها باشند و مطابق آن در استایل روزانه خود تغییراتی ایجاد کنند. ما در این مقاله از مجله امشاسپند تصمیم گرفتیم که به بررسی و معرفی بهترین ترند های تابستانه امسال برای آقایان بپردازیم و حالا نوبت شماست که برای آشنایی با تازه ترین های دنیای مد مردانه همراه ما باشید.

۱-پیراهن های با چاپ پررنگ

Mans-summer-styles-trend

پیراهن های چاپ پررنگ در یک برهه زمانی یکی از محبوب ترین آیتم ها برای استایل بودند که همراه با پیراهن های هاوایی در دهه ۳۰ میلادی بین جوانان بسیار محبوب شدند. این پیراهن ها راهی بسیار هوشمندانه و جسورانه برای جلب توجه در یک استایل معمولی روزانه است. برند های متفاوتی امسال از این نوع لباس وارد بازار کرده اند که تنوع آن ها بسیار بالاست و شما می توانید یک گزینه مقرون به صرفه و اقتصادی از همین الان برای خودتان انتخاب کنید. بسته به سلیقه ای که دارید می توانید از سبک های کلاسیک نخل دار این نوع پیراهن تا طرح های گرافیکی مدرن مانند داشتن یک لوگوی معروف روی لباس و یا تغییر رنگ آن را انتخاب کنید. در  پشت صحنه طراحی این پیراهن ها معمولا  یک داستان رنگی یا یک پیام وجود دارد که آن را فقط برخی از افراد متوجه می شوند.

۲-لباس های بافتنی سبک و طرح دار

Mans-summer-styles-trend

چه کسی معین می کند که لباس های بافتنی را فقط در فصل سرد بپوشید؟

اگر روحیه ای جسور و سنت شکن دارید می توانید یک پیراهن بافتنی بسیار سبک طرح دار را پیدا کنید و آن را بپوشید و بیرون بروید. با اضافه کردن پیراهن های بافتنی سبک با استایلتان مخصوصا در بهار خودتان را از شر لباس هایی با رنگ خنثی و ساده راحت می کنید و در عوض به کمد لباس هایتان مقداری رنگ می بخشید. همچنین می توانید چند ژاکت کش باف سبک و  رنگ روشن به کمدتان اضافه کنید و آن را با یک تی شرت پاستلی ست کنید. هنگام انتخاب لباس توصیه می کنیم به سراغ چیزهایی بروید که بتوانید آن را حداقل با ۳ لباس دیگر هم بپوشید. پیشنهاد ما برای انتخاب رنگ و طرح در تابستان و بهار، رنگ های پاستلی و طرح های بامزه است.

۳-شلوارک باربری

What to wear with a white t-shirt?

این مدل شلوارک مردانه زمانی یکی از پرطرفدارترین لباس های مردانه بود. خوشبختانه این مدل شلوارک امسال توانسته جایگاه خود را به عنوان یکی از بزرگ ترین ترند های فصل پس بگیرد و به فروش بسیار خوبی برسد. البته، هنوز هم برخی از افراد این شلوارک را مناسب استایل های تابستانی نمی دانند و خب اشتباه از نحوه استایل کردن آن هاست. شما باید هنگام انتخاب این شلوارک باید مطمئن باشید که آن را با یک لباس نسبتا راحت و کژوال می پوشید، اگر چه در تابستان امسال افراد زیادی این شلوارک را انواع پیراهن و لباس آن را پوشیده اند و به راحتی بی خیال قوانین استایل شده اند. این شلوارک را حتما باید با اسنیکرز های مناسب فصل امتحان کنید و اگر می خواهید با خود وسایلی بیرون ببرید به لطف طراحی این شلوارک و جیب های زیاد آن، بهتر است درباره وسایلتان نگرانی نداشته باشید و کیف با خودتان نبرید.

۴-پیراهن های چهارخانه

Mans-summer-styles-trend

پیراهن های چهار خانه هرگز مد نمی‌افتند و در این فصل تولید و موارد استفاده آن ها به دلیل خنکی و سبک بودن بافت پارچه ها به طور مداوم در حال افزایش است. طراحی های پیچیده پیراهن های چهارخانه یا شطرنجی، الگویی بسیار آسان و قابل دسترس برای ترکیب با استایل های روزانه شماست و به شیک پوشی شما کمک می کند. طراحی های پیراهن چهارخانه انواع متفاوتی دارد و محبوب ترین آن ها شطرنجی و چهارخانه های بزرگ و کوچک است. پیراهن های چهارخانه را می توانید با انواع شلوار های پارچه ای یا جین ساده و یک رنگ مرتبط با رنگ پیراهن ست کنید. اگر قصد دارید از کت های چهارخانه ای استفاده کنید باید آن را با پیراهن های ساده سفید و یا تک رنگ بپوشید. نکته مهمی که باید به هنگام استفاده از این نوع پیراهن بدانید این است که هیچ گاه از آیتم های شلوغ و طرح دار دیگری نباید استفاده کنید، زیرا جلوه لباس از چشم دور می ماند.

 

پیراهن دوجیب Logic آستین بلند امشاسپند

قیمت: ۷۹۳,۰۰۰ تومان

Image

 

۵-جلیقه

Mans-summer-styles-trend

با پوشیدن یک جلیقه به عنوان پیراهن، این اجازه را به بدنتان می دهید که تابستان را احساس کند و آزاد باشد. زیر جلیقه می توانید پیراهن نپوشید. رنگ‌های سبز ملایم یا قهوه ای سرد برای ست کردن با لباس‌های جین عالی است، همچنین می توانید یک جلیقه مشکی ساده انتخاب کنید و استایلتان را با کتانی فصل تکمیل کنید. جلیقه های زیپی و دکمه ای می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.

۶-ژاکت های الهام گرفته از طبیعت

Mans-summer-styles-trend

طبیعت به همه چیز اطراف ما انگیزه می دهد، بنابراین مناسب است که بر صنعت مد نیز تأثیر بگذارد. در این فصل بسیاری از طراحان بر این نوع ژاکت ها تمرکز کرده اند. این ژاکت های چاپ شده در نوع خود بسیار  خنک هستند. کت های نخی یا ساتن برای این ترند بسیار مناسب هستند و می توانید آن را با شلوار جین راسته یا پارچه ای استایل کنید. از امتحان کردن این لباس در رنگ های روشنی مثل قرمز، سبز یا آبی نترسید.

۷-کت تک

Mans-summer-styles-trend

کت های تک در هر فصلی ترند هستند، کت های تک پاستلی و روشن امسال طرفداران زیادی پیدا کرده است. آن ها را می توانید با یک پیراهن طرحدار یا بالعکس ست کنید. بهار و تابستان فصل پوشیدن لباس های رنگی مانند سبز، زرد و صورتی کم رنگ است. خوشبختانه در سال های اخیر دنیای مد آقایان بسیاری از محدودیت ها را پشت سر گذاشته است و آقایان از اینکه لباس های رنگی و طرحدار بپوشند ابایی ندارند.

 

کت تک Arasb امشاسپند

قیمت: ۲,۲۵۰,۰۰۰ تومان

Image

 

۸-شلوار گشاد

Mans-summer-styles-trend

از دهه ۴۰ تا ۷۰ میلادی و امروز، شلوارهای گشاد هر چند دهه یک بار می آیند و می روند. به لطف طراحی این دسته از شلوار ها استایل دادن به آنها آسان است و می توانند هر کسی را بلندتر نشان دهند. برای داشتن یک ظاهر کلاسیک شما نمی توانید با یک شلوار مشکی گشاد یک کت و تی شرت چرم بپوشید و بهتر است از یک پیراهن یا کت چهارخانه کمک بگیرید و آن را همراه با شلوار گشاد بپوشید و چند دهه قبل تر برگردید. پارچه های مختلف مانند چرم، پنبه یا کتان همگی انتخاب‌ های مناسبی برای این شلوار هستند و هر کدام به نوعی باعث زیبایی آن در تن می شود.

کلام پایانی

تنها عنصر متمایز کننده هر فروشگاه آنلاین پوشاک، کیفیت لباس هایی است که به دست مشتریان خود می رساند. ما در فروشگاه آنلاین امشاسپند با تمرکز بر روی بالا بردن کیفیت پوشاک همراه با مناسب ترین قیمت سعی می کنیم تجربه خریدی مقرون به صرفه و اقتصادی را برای شما مشتریان عزیز رقم بزنیم. همچنین شما می توانید اغلب ترندهای هر فصل را از فروشگاه ما با اطمینان خاطر تهیه کنید.

شاید به این مطالب هم علاقه داشته باشید

مطالب مرتبط