با پیراهن فلانل مردانه چه چیزی بپوشیم؟

How To Wear A Flannel Shirt For Men

پیراهن فلانل مردانه مظهر لباس‌های راحت و ساده است و هر کس باید حداقل یک پیراهن فلانل مردانه داشته‌ باشد. پیراهن فلانل مردانه لباسی است که باید آن را به کمد لباس‌هایتان اضافه کنید. پیراهن فلانل مردانه گزینه‌ای است که معمولاً می‌توان آن را با شلوار جین؛ تیشرت، کلاه، ژاکت، کفش ورزشی و حتی چکمه […]

آنچه می‌خوانید

پیراهن فلانل مردانه مظهر لباس‌های راحت و ساده است و هر کس باید حداقل یک پیراهن فلانل مردانه داشته‌ باشد. پیراهن فلانل مردانه لباسی است که باید آن را به کمد لباس‌هایتان اضافه کنید. پیراهن فلانل مردانه گزینه‌ای است که معمولاً می‌توان آن را با شلوار جین؛ تیشرت، کلاه، ژاکت، کفش ورزشی و حتی چکمه پوشید. پیراهن‌های فلانل مردانه گزینه مناسبی برای استایل‌های مختلف هستند و شما می‌توانید این پیراهن‌های مردانه را هنگام گردش و دورهمی‌های دوستانه بپوشید.

با این همه تنوع در پیراهن‌های فلانل، لازم است بدانید که بهتر است آن را با چه لباسی و چطور استایل کنید. برای اینکه ایده‌های بیشتری برای ست کردن این پیراهن مردانه داشته ‌باشید، در این مقاله از وبلاگ امشاسپند، تصمیم گرفتیم به شما در استایل کردن پیراهن فلانل مردانه کمک کنیم. اگر به‌دنبال استایل‌های به‌روز و مردانه با پیراهن‌های فلانل هستید تا انتهای این مطلب همراه باشید. فهرست مطالب این مقاله شامل موارد زیر است:

پیراهن فلانل مردانه
پیراهن فلانل مردانه

پیراهن فلانل مردانه چیست؟

پیراهن فلانل نوعی پیراهن مردانه است که از پارچه‌های نرم مانند پشم یا پنبه تهیه می‌شود. اکثر پیراهن‌های فلانل معمولاً طرح‌های چهارخانه یا ساده دارند که طرح‌های ساده طرفدار بیشتری دارند. تفاوت بین چهارخانه و فلانل این است که چهارخانه به یک نوع طرح و فلانل به یک نوع پارچه گفته‌می‌شود.

پیراهن‌های فلانل مردانه سال هاست که استفاده می‌شوند و ابتدا فقط کشاورزان این پیراهن‌ها را می‌پوشیدند. در نهایت فلانل ها به‌مرور زمان طرفدار بیشتری پیدا کردند و به‌سرعت جای خودشان را در کمد لباس‌های مردانه پیدا کردند. اگر قصد دارید که یک لباس با پارچه خنک و راحت داشته‌ باشید که در تنتان به‌خوبی می‌ایستد، فلانل مناسب شماست. برای شروع با روش‌های مختلف استایل کردن پیراهن‌های فلانل شروع می‌کنیم:

 

پیراهن فلانل ساده بپوشیم یا چهارخانه؟

پیراهن‌های فلانل مردانه به‌صورت کلی با طرح‌های ساده و چهارخانه طراحی می‌شوند و البته مدل چهارخانه آن طرفداران بیشتری دارد. اینکه کدام مدل را انتخاب می‌کنید کاملاً به استایل شما، جوری که دوست دارید دیده شوید و موقعیت‌تان بستگی دارد. پیراهن‌های فلانل چهارخانه بیشتر غیر رسمی و مناسب کژوال است و پیراهن‌های فلانل مردانه ساده می‌توانید برای ساخت یک استایل شیک و رسمی استفاده‌کنید.

پیراهن‌های چهارخانه همچنین ظاهر برجسته‌تری را هم ایجاد می‌کنند اما پیراهن‌های ساده مانند اسمشان ساده‌تر به نظر می‌رسند. در صورتی که انتخابتان پیراهن فلانل چهارخانه است بهتر است سایر اجزای استایل خود را به رنگ‌های خنثی انتخاب کنید تا ظاهرتان خیلی نامنظم به نظر نرسند. اگر انتخابتان پیراهن فلانل ساده بود می‌توانید اجزای ظریفی را به استایل‌تان اضافه کنید.

Ways To Wear A Flannel Shirt

راههای ست کردن پیراهن فلانل مردانه در استایل

پوشیدن پیراهن فلانل مردانه به‌صورت خودکار استایل شما را شیک می‌کند و می‌توانید پیراهن‌های فلانل مردانه را برای مکان‌های غیررسمی مانند قهوه خوردن با دوستان یا قدم زدن در طبیعت بپوشید. در صورتی که پیراهن دکمه‌دار رنگی ساده‌ی فلانل را انتخاب کردید حتی می‌توانید آن را برای مهمانی هم بپوشید. از استایل‌های غیررسمی تا اسمارت کژوال روش‌های مختلفی برای ست کردن پیراهن فلانل در استایل وجود دارند.

استایل کژوال با پیراهن فلانل

پیراهن‌های مردانه فلانل برای موقعیت‌های غیررسمی طراحی‌شده‌اند و معمولاٌ ست کردن آنها بسیار ساده است. پس اگر به‌دنبال یک استایل کژوال ساده مردانه هستید، باید شلوار جین آبی یا خاکی رنگ را با یک پیراهن فلانل مردانه و یک جفت کتانی ست کنید.

زیر پیراهن فلانل مردانه چه چیزی بپوشیم؟

در فصل‌های پاییز و زمستان می‌توانید یک کت را روی پیراهن فلانل یا یک هودی را زیر پیراهن فلانل بپوشید. همچنین پوشیدن پیراهن فلانل روی سویشرت هم یکی دیگر از راه‌های عالی برای افزودن یک لایه لباس در فصل‌های سرد سال است. اما فقط به‌دلیل اینکه پیراهن فلانل غیررسمی است و همه‌جا کاربرد دارد نمی‌توان آن را با شلوار گرمکن پوشید. در صورتی که پیراهن فلانل را با شلوار گرمکن بپوشید ظاهر بد و نامرتب خواهید داشت.

برای کامل بودن ظاهر، استایل‌های پیراهن فلانل برخلاف ظاهر راحت آن‌ها باید تمیز و مرتب و منسجم باشند. به‌عنوان مثال، می‌توان پیراهن فلانل قرمز را با شلوار جین آبی ست کرد اما در صورتی که می‌خواهید پیراهنی به‌رنگ تیره‌تر بپوشید، شلوار جین‌های طوسی یا مشکی انتخاب‌های مناسب‌تری هستند.

انتخاب کفش مناسب با پیراهن فلانل مردانه

در انتخاب کفش می‌توانید از بوت‌های قهوه‌ای، قهوه‌ای روشن یا مشکی استفاده‌کنید. در صورتی که پیاده‌روی می‌کنید از کفش کتانی یا کفش تنیس استفاده‌کنید. اگر به‌دنبال استایل گرانج هستید سعی کنید از بوت کمبات بنددار برای داشتن استایل ترند جذاب بهره بگیرید. برای داشتن استایل شیک‌تر اما راحت پیراهن فلانل خود را با کفش‌های کتانی غیر ورزشی‌ای که به‌خوبی با سایر اجزای استایل ست می‌شوند ترکیب کنید.

استایل کژوال اسمارت با پیراهن فلانل مردانه

استایل کژوال اسمارت با پیراهن فلانل مردانه

با وجود اینکه پیراهن فلانل بهترین انتخاب برای موقعیت‌های رسمی نیست اما می‌توان آن را برای موقعیت‌های اسمارت کژوال به کار برد. پیراهن فلانل را می‌توان برای ایجاد استایل‌های کمی رسمی‌تر اسمارت کژوال با ترکیب کردن آن با شلوار کتان با کیفیت، شلوار پارچه‌ای، بوت یا کفش‌های رسمی استفاده‌کرد.

نکته‌ی مهمی که وجود دارد این است که با وجود اینکه امکان استفاده از پیران فلانل به‌صورت لایه‌ای وجود دارد اما باز هم می‌توانید به تناسب موقعیت دکمه‌های آن را بسته یا باز نگه‌دارید. همچنین می‌توانید این پیراهن را با یک کت بلیزر شیک و کراوات ترکیب کرده و استایل درخشانی را ایجاد کنید. همچنین به‌صورت مشابه می‌توان این استایل را با کفش‌های آکسفورد یا دربی ست کرد.

منبع: toptrendsguide

شاید به این مطالب هم علاقه داشته باشید

مطالب مرتبط