کتانی کانورس؛ نحوه استایل با آن+۴ نکته کلیدی هنگام خرید

HOW TO WEAR CONVERSE SNEAKERS

در حالی که رقابت بین برندهای تولیدکننده کفش ورزشی مانند نایک، آدیداس و… طبق معمول همیشه ادامه دارد، یک اسم بیرون از این رقابت ایستاده است و آن کانورس است. این برند معروف آمریکایی بیشتر از ۱۰۰ سال است که کفش‌های خاص خودش را تولید می‌کند و همچنان در مسیر موفقیت گام بر می‌دارد. کتانی […]

آنچه می‌خوانید

در حالی که رقابت بین برندهای تولیدکننده کفش ورزشی مانند نایک، آدیداس و… طبق معمول همیشه ادامه دارد، یک اسم بیرون از این رقابت ایستاده است و آن کانورس است. این برند معروف آمریکایی بیشتر از ۱۰۰ سال است که کفش‌های خاص خودش را تولید می‌کند و همچنان در مسیر موفقیت گام بر می‌دارد.

کتانی کانورس یک آیتم کلاسیک است که هرگز در دنیای مد فراموش نمی‌شود و امروزه، این برند کفش‌های دیگری در سبک‌ها و رنگ‌بندی متفاوت تولید می‌کند. از کفش‌های ساق بلند مشکی تا کفش‌هایی که فقط دورشان سفید است؛ همگی نشانه جسور بودن انتخاب‌های برند کتانی کانورس است. کتانی کانورس برای هر سلیقه مردانه‌ای آیتم ویژه در نظر گرفته است که این موضوع آن را محبوب می‌کند. در این مقاله از وبلاگ امشاسپند، می‌خواهیم به شما نشان دهیم که چطور کتانی‌های کانورس را می‌توانید در انواع استایل‌های امروزی جای دهید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

کانورس سفید و مشکی

کتانی‌های کلاسیک، سفید و مشکی و بنددار کانورس به سادگی قابل تشخیص هستند. این مدل تنها مدلی نیست که همه‌ی افراد بشناسند اما جزو مدل‌هایی است که همه‌ی آقایان باید داشته باشند. این کفش جذاب و راحت مدلی است که به خوبی با همه‌ی استایل‌ها ست می‌شود اما با لباس‌های کلاسیک و قدیمی ظاهر بهتری را ایجاد می‌کند.

این کفش‌های کتانی با لباس‌های غیررسمی بهتر ست می‌شوند. برای ست کردن کانورس سفید و مشکی در ابتدا شلوار جین زاپ‌دار یا راحت خود را انتخاب کرده و سپس لباسی را بدون فکر کردن زیاد برای نیم تنه بالایی خود انتخاب کنید. به عنوان مثال می‌توانید تیشرت، پیراهن شمبری و کت بامبر را برای داشتن یک استایل ایدئآل ساده انتخاب کنید.

کانورس ساق بلند سفید

کانورس ساق بلند سفید استایل کلاسیک زیبایی را ایجاد می‌کند. این استایل شیک به خوبی با شلوار جین غیررسمی یا شلوار کتان ساده ست می‌شود. از آنجایی که کفش‌های ساق بلند ارتفاعی بالاتر از مچ پا دارند ترکیبشان با شلوارهایی که پایینشان تا شده است بسیار زیبا می‌شود. اما برای ایجاد استایل راحت و متوازن هم می‌توانید شلوار را بلند و بدون تا روی کفش رها کنید.

حتما شلوار با برش اسلیم و اندامی را انتخاب کنید زیرا شکل خطی آن‌ها با مدل اندامی کفش‌های کتانی بهتر ست می‌شود. در نهایت استایل خود را با یک پیراهن سفید ساده و یک کت تیره تکمیل کنید. همچنین به خاطر داشته باشید که هر چقدر کفش کتانی کانورستان تمیزتر باشد زیباتر و شیک‌تر به نظر می‌رسد.

کانورس ساق کوتاه سفید

کانورس ساق کوتاه سفید یک کتانی عالی و مناسب برای تابستان است. رنگ روشن و مدل ساده‌ی این کفش‌ها باعث می‌شود استایل زیبا و ساده‌ای ایجاد کنند. برای استفاده‌ی بیشیینه از این کفش‌های شیک آن‌ها را با شلوارهای رنگ روشن مانند شلوار جین‌های رنگ روشن یا سفید و شلوار های کتانی طیف خاکی رنگ ست کنید.

از شلوارهای جین تیره رنگ هم می‌توانید استفاده کنید اما مراقب باشید تضادی که ایجاد می‌شود خیلی زیاد نباشد و مطمئن شوید که استایل را متعادل نگه داشته‌اید. با به کار بردن یک پیراهن آکسفورد شیک ترجیحا به رنگ سفید و یک کت بلیزر دو دکمه‌ی باز استایل خود را تکمیل کنید.

کانورس ساق کوتاه مشکی

کتانی‌های ساق کوتاه سفید برای تابستان عالی هستند و کتانی‌های ساق کوتاه مشکی هم برای ایجاد استایل غیررسمی زمستانی یک گزینه‌ی عالی به شمار می‌روند. کفش‌های تیره در ترکیب با استایل‌های هوای سرد به رنگ‌های خنثی و تیره شیک‌تر به نظر می‌رسند. مطمئن شوید که استایل تمام مشکی نپوشید زیرا با اضافه کردن کمی رنگ به استایل ظاهر مدرن و زیبایی خواهید داشت. همچنین به خاطر داشته باشید که این کفش‌های کتانی با استایل‌های غیررسمی بهترین ظاهر را دارند بنابراین از پوشیدن لباس‌های رسمی به همراه آن‌ها خودداری کرده و در عوض لباس‌های راحت بپوشید.

برخی شلوار جین‌های اسکینی یا شلوار کتانی‌های اسلیم همین کار را برای شلوارها انجام می‌دهند. برای بالاتنه‌ی خود به همراه این شلوارها یک کت پارکا یا جامپر استایلتان را تکمیل کرده و شما را گرم نگه می‌دارند. در نهایت استایل خود را با یک کلاه یا شال تکمیل کنید.

نکاتی برای خرید کتانی کانورس

هنگام خرید کتانی کانورس، چند نکته کلیدی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید تا مطمئن شوید خریدی هوشمندانه دارید. این نکات شامل موارد زیر هستند:

۱. کیفیت ساخت: اولین و مهم‌ترین فاکتور در خرید کتانی کانورس، کیفیت ساخت آن است. مطمئن شوید که جنس پارچه و کفی کفش از مواد با کیفیت ساخته شده است. کتانی‌های کانورس اصل معمولاً دوخت باکیفیتی دارند و لوگوی برند به وضوح و با دقت روی آن‌ها حک شده است.

۲. اندازه و راحتی: مطمئن شوید که کتانی کانورسی که انتخاب می‌کنید، کاملاً به پای شما می‌خورد. کتانی‌های کانورس اغلب بر اساس اندازه استاندارد ساخته می‌شوند، اما پاهای هر فرد متفاوت است، پس امتحان کردن کفش قبل از خرید اهمیت دارد. همچنین، راحتی داخل کفش اهمیت دارد، پس به جنس داخلی کفش توجه کنید.

۳. طراحی و رنگ: کتانی‌های کانورس در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی موجود هستند. انتخاب رنگ و طرح بستگی به سلیقه شخصی شما دارد. برخی از مدل‌ها کلاسیک هستند و به راحتی با انواع لباس‌ها ست می‌شوند، در حالی که برخی دیگر با طرح‌های مدرن و جوان پسند، بیشتر جلب توجه می‌کنند.

۴. اصالت محصول:با توجه به بازار تقلبی برندهای مختلف در ایران، هنگام خرید باید مطمئن شوید کتانی کانورس شما اصل است. محصولات تقلبی ممکن است در نگاه اول مشابه به نظر برسند، اما از نظر کیفیت، دوام و راحتی با کتانی‌های اصل کانورس متفاوت هستند. بررسی بارکد، لوگو و بسته‌بندی می‌تواند به شناسایی محصول اصلی کمک کند.

علاوه بر این، خرید از فروشگاه‌های معتبر و رسمی کانورس یا وب‌سایت‌های شناخته شده این اطمینان را افزایش می‌دهد که شما محصول اصلی را دریافت می‌کنید. همچنین، بررسی نظرات و تجربیات دیگر خریداران در مورد کتانی کانورس مورد نظرتان می‌تواند اطلاعات مفیدی در رابطه با کیفیت و دوام محصول به شما بدهد.

در نهایت، بودجه خود را نیز در نظر بگیرید. کتانی‌های کانورس در محدوده قیمتی مختلفی موجود هستند و انتخاب مدلی که هم با بودجه شما سازگار است و هم نیازهایتان را برآورده می‌کند، مهم است.

 

چگونه کانورس را تمیز کنیم؟

  • در ابتدا یک پیمانه مایع لباسشویی را داخل یک کاسه آب بریزید.
  • آب کفی را بااستفاده از یک برس ساینده روی کفش‌های کتانی خود کشیده و آلودگی‌ها را از بین ببرید.
  • کفش را کامل آب بکشید و با دستمال کف‌های باقیمانده را پاک کنید.
  • در صورتی که کتانی‌هایتان سفید هستند برای از بین بردن لکه‌های سخت از مسواک و خمیر دندان استفاده کنید.
  • سپس آن را دستمال کشیده و آبکشی کنید.
  • صبر کنید تا کفش‌ها خشک شوند.

منبع: Thetrendspotter

شاید به این مطالب هم علاقه داشته باشید

مطالب مرتبط