با شلوار جین مشکی چه چیزی بپوشیم؟

با شلوار جین مشکی چه چیزی بپوشیم؟

شلوار جین مشکی، نماد کلاسیک بودن است و هر فردی باید آن را در کمد لباس خود داشته باشد. طراحی این شلوار ساده و راحت است و می توان آن را برای موقعیت های مختلفی پوشید. شلوار جین مشکی را چه برای یک مراسم رسمی بپوشید یا چه برای یک دورهمی دوستانه آخر هفته، هیچ […]

آنچه می‌خوانید

شلوار جین مشکی، نماد کلاسیک بودن است و هر فردی باید آن را در کمد لباس خود داشته باشد. طراحی این شلوار ساده و راحت است و می توان آن را برای موقعیت های مختلفی پوشید. شلوار جین مشکی را چه برای یک مراسم رسمی بپوشید یا چه برای یک دورهمی دوستانه آخر هفته، هیچ گاه تکراری نخواهد شد و در آن همیشه عالی به نظر خواهید رسید. شلوار های جین مشکی علاوه بر اینکه راحت هستند، جزو ساده ترین لباس هایی هستند که با مقداری هوشمندی می توانید طیف وسیعی از استایل های کژوال را با آنها بسازید.

اگر نمی دانید که چه لباس یا اکسسوری مناسب پوشیدن با شلوار جین مشکی است، دانستن اینکه با شلوار مشکی چه آیتم های را می توانید ست کنید، کلید حل مشکل شماست. در این مقاله از وبلاگ امشاسپند به این سوال که ” با شلوار جین مشکی چه چیزی بپوشیم؟ ” پاسخ خواهیم داد، در ادامه همراه ما باشید.

چه چیزی با شلوار جین مشکی خوب به نظر می رسد؟

زمان ست کردن یک لباس با شلوار جین مشکی، اشتباه کردن سخت است. به لطف تطبیق پذیری بالای رنگ مشکی و خنثی بودن آن، آنها می توانند با هر لباسی از کمد شما برازنده و مدرن به نظر برسند. به همین ترتیب به هنگام انتخاب یک لباس برای شلوار جین مشکی آزادی انتخاب بیشتری دارید و می توانید تا درصد بالایی از سلیقه شخصی خودتان استفاده کنید.

فرقی نمی کند به استایل رسمی یا کژوال، بوهیمایی یا وینتیج علاقه داشته باشید، شلوار جین مشکی برای هر استایل جذابی در کمدتان منتظر است.

پیراهن و شلوار جین مشکی

اگر تا به حال شلوار جین مشکی را فقط با تی شرت پوشیده اید، فرصت های زیادی را از دست داده اید. پوشیدن یکی از پیراهن های دکمه دار موجود در کمد لباستان با شلوار جین مشکی، ترکیب بی نقصی است که تعادل را در استایل شما به وجود می آورد و هم چنین نیازی نیست که برای استایل جدید هزینه کنید.

 

محصول جدید

پیراهن تک جیب Honest آستین بلند امشاسپند

قیمت: ۷۷۵,۰۰۰ تومان

Image

 

این ترکیب بی نقص بسیار مناسب جمع های غیر رسمی مانند عروسی یا جشن های دوستانه است و به شما را جسور و آرام نشان می دهد. اگر شخصیتی دارید که از نگاه آنالیزگر دیگران خوشتان می آید و آماده اید که به استایل تان جلوه ای تازه بدهید، می توانید ترکیب شلوار جین مشکی با یک پیراهن دکمه دار ساده را انتخاب کنید.

شلوار جین مشکی و پیراهن مشکی

2

مانند شلوار جین مشکی، پیراهن مشکی نیز همه کاره است. زمانی که شلوار جین مشکی به تنهایی با یک پیراهن مشکی پوشیده می شود، به لطف زیبایی پیراهن مشکی استایل شما رنگ و بوی مرموز و جذابی به خودش می گیرد. با این حال، این ظاهر فریبنده می تواند با استفاده از چند طرح ساده روی پیراهن، مقداری پارگی روی شلوار جین یا یک کت مشکی از قبل هم چشمگیرتر شود. توجه داشته باشید کفشی که می پوشید مطابق با استایلی باشد که انتخاب کرده اید.

 

پیراهن پشمی Wooly آستین بلند امشاسپند

قیمت: ۷۸۵,۰۰۰ تومان

Image

 

برای بازدید از سایر محصولات فروشگاه ما، اینجا کلیک کنید.

شلوار جین مشکی و پیراهن سفید

شلوار جین مشکی و پیراهن سفید به دلیل تضاد رنگی زیبایی که دارند، مکمل عالی برای یکدیگر هستند. این ترکیب رنگ برای مناسبت های غیر رسمی انتخابی ایده آل است. اگر به ظاهر مینیمال  و ساده علاقه دارید می توانید شلوار جین مشکی تنگ را با یک پیراهن آستین کوتاه مشکی و همراه با اکسسوری های دیگری مانند کلاه و کتانی بپوشید. اگر به دنبال یک ظاهر  نیمه رسمی هستید می توانید استایل خودتان را با اضافه کردن یک تک کت اسپرت و یک کتانی به اتمام برسانید.

 

پیشنهاد ویژه

پیراهن تک جیب Honest آستین بلند امشاسپند

قیمت: ۷۷۵,۰۰۰ تومان

Image

 

چه زمانی شلوار جین مشکی بپوشیم؟

شلوار جین مشکی را می توان برای موقعیت های مختلف پوشید. این شلوار به لطف رنگ مناسبی که دادر، نه تنها برای لباس های رسمی، بلکه برای استایل های غیر رسیمی و نیمه رسمی نیز مناسب است. به همین ترتیب، شلوار های جین مشکی نیز برای رویداد های مختلف آخر هفته تا شام های رسمی آیتمی کاربردی هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اطمینان داشته باشید که بقیه ظاهرتان با نوع لباس پوشیدن شما مطابقت دارد.

چه رنگ کفشی با شلوار جین مشکی بپوشیم؟

به راحتی با تعویض کفش خود، می توانید ظاهر شلوار جین مشکی تان را به هر سبکی که می خواهید تغییر دهید. این شلوار ها می توانند با هر گونه کفشی از بوت گرفته تا کتانی و صندل ست شوند. تنها مشکلی که ممکن سات هنگام انتخاب کفش با آن برخورد کنید، انتخاب رنگ کفش متناسب با شلوار جین مشکی است. به عنوان یک سنت قدیمی، انتخاب کفش های مشکی رنگ همیشه جواب است. اگر به دنبال رنگ دیگری هستید، قهوه ای نیز مناسب است.

شلوار جین مشکی با کفش مشکی

به علت رنگ مناسب و جذابیت ساده، کفش های مشکی رنگ گزینه ای مطمئن برای پوشیدن با شلوار جین مشکی هستند. گاهی اوقات تصمیم گیری برای اینکه چه نوع کفش مشکی رنگی باید بپوشید، ممکن است پیچیده باشد. راه حل این موضوع این است که بدانید کفش مشکی را برای چه مکانی و با چه لباسی می خواهید بپوشید. به طور مثال کتانی مناسب تیپ های غیر رسمی است و چکمه یا بوت مناسب موقعیت های رسمی تر است.

 

کفش روزمره بندی Sourin امشاسپند

قیمت: ۲,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Image

 

شلوار جین مشکی با کفش قهوه ای

بدون شک پوشیدن کفش های قهوه ای با شلوار جین مشکی بسیار چالش برانگیز است، اما این ترکیب در حالت غیر رسمی می تواند انتخاب جسورانه ای باشد. از کفش های قهوه ای رنگی که جنس جیر دارند می توانید شروع کنید. نکته مهمی که باید بدانید این است که از پوشیدن کفش های قهوه ای رنگ را با تی شرت مشکی و جین مشکی خودداری کنید و از تی شرت هایی با رنگ روشن تر استفاده کنید.

 

پیشنهاد ویژه

کفش رسمی بندی Araz امشاسپند

کفش بسیار زیبا و خوش دوخت

قیمت: ۲,۴۹۰,۰۰۰ تومان

Image

 

با شلوار جین مشکی چه چیزی بپوشیم؟

تا این قسمت از مطلب امروز، درباره ترکیب های بی نقصی مانند پوشیدن تی شرت مشکی یا سفید و هم چنین کفش های مشکی و قهوه ای رنگ با شلوار جین مشکی صحبت کردیم. در حالی که شلوار جین مشکی با تمامی این ترکیب ها می تواند مناسب به نظر برسد اما هنوز نکته ها و ایده های مخفی برای شلوار جین مشکی مد نظر داریم که عبارتند از:

۱.وقتی شلوار جین مشکی می پوشید، انتخاب پیراهن مشکی به شما ظاهری تند و مرموز و پیراهن سفید به شما ظاهری آرام و رسمی می بخشد.

۲.برای داشتن استایلی نیمه رسمی، می توانید شلوار جین مشکی را با پیراهن، کت و کفش آکسفورد بپوشید.

۳.برای دستیابی به یک استایل کژوال، می توانید شلوار جین مشکی خود را با یک ژاکت رول یقه و یک کت اسپرت ست کنید.

کلام پایانی

فراموش نکنید که برای انتخاب هر استایلی سلیقه شخصی خودتان را در اولویت قرار دهید. در این مقاله از وبلاگ امشاسپند، به بررسی شلوار جین مشکی و آیتم های مناسب با آن پرداختیم. همانطور که می دانید تنها عنصر متمایز کننده هر فروشگاه آنلاین پوشاک، کیفیت لباس هایی است که به دست مشتریان خود می رساند. ما در فروشگاه آنلاین امشاسپند با تمرکز بر روی بالا بردن کیفیت پوشاک همراه با مناسب ترین قیمت سعی می کنیم تجربه خریدی مقرون به صرفه و اقتصادی را برای شما مشتریان عزیز رقم بزنیم. همچنین شما می توانید اغلب ترند های هر فصل را از فروشگاه ما با اطمینان خاطر تهیه کنید.

 

شاید به این مطالب هم علاقه داشته باشید

مطالب مرتبط