بهترین استایل های مردانه برای روز ولنتاین

بهترین استایل برای ولنتاین

بهترین استایل های مردانه برای روز ولنتاین روز ولنتاین نزدیک است و این بهترین زمان برای نشان دادن خودتان است. همچنین شما باید درباره اینکه چه لباس هایی می خواهید بپوشید، حسابی فکر کنید و استایل های متفاوت را در نظر بگیرید. هدف انتخاب لباس مناسب برای روز ولنتاین این است که عالی به نظر […]

آنچه می‌خوانید

بهترین استایل های مردانه برای روز ولنتاین

روز ولنتاین نزدیک است و این بهترین زمان برای نشان دادن خودتان است. همچنین شما باید درباره اینکه چه لباس هایی می خواهید بپوشید، حسابی فکر کنید و استایل های متفاوت را در نظر بگیرید. هدف انتخاب لباس مناسب برای روز ولنتاین این است که عالی به نظر برسید و در ادامه آن استایلی هماهنگ با این روز داشته باشید. در این مقاله از وبلاگ امشاسپند چند مورد از بهترین استایل های مردانه برای روز ولنتاین را به شما پیشنهاد خواهیم داد. پس اگر در انتخاب لباس به مشکل برخوردید در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

 

برای روز ولنتاین چه لباسی بپوشیم؟

نگران جواب این سوال نباشید، ما ایده های متفاوتی برای روز ولنتاین به شما پیشنهاد خواهیم کرد. برخی از استایل هایی که پیشنهاد می کنیم برای ولنتاین مد نظر داشته باشید، در زیر آورده ایم:

۱.پیراهن مردانه طرحدار و شلوار کتان

برای یک روز برنامه ریزی شده هیجان انگیز و سرتاسر عشق، هیچ استایلی بهتر از استایل کژوال و امروزی نیست. برای این استایل می توانید از پیراهن مردانه آستین کوتاه و شلوار کتان استفاده کنید. اگر شخصیتی شوخ طبعی دارید می توانید با استفاده از یک پیراهن طرحدار یا چاپ شده آستین کوتاه رنگ روشن، این جنبه از شخصیتتان را در استایلتان نمایان کنید. اگر این ولنتاین، اولین قرار ولنتاین شماست، یک پیراهن مردانه طرحدار آستین بلند و شلوار پارچه ای مشکی ترکیب بسیار مناسبی است که می توانید آن را در نظر بگیرید.

پیراهن دوجیب Logic آستین بلند امشاسپند

قیمت: ۷۹۳,۰۰۰ تومان

Image

 

۲.هودی

می توانید از رنگ های مختلف هودی مطابق با سلیقه شخصی خودتان استفاده کنید. بین استایل های مردانه برای روز ولنتاین، هودی همراه با شلوار جین یا کتان بسیار محبوب است و به سادگی با آیتم های دیگر ست می شود و دیگر نیازی به خرید جدید ندارید.

 

پیشنهاد ویژه

هودی Buddy آستین بلند امشاسپند

قیمت: ۷۶۰,۰۰۰ تومان

Image

۳.پیراهن سفید با شلوار جین

در هر کجای جهان که باشید ترکیب پیراهن سفید با شلوار جین هیچ گاه در نگاه دیگران تکراری نخواهد بود. پیراهن سفید مردانه آستین کوتاه یا بلند با شلوار جین روشن یکی از جذاب ترین استایل برای هر نوع سلیقه ای هست. اگر پوست سبزه ای دارید این سِت مخصوص شماست. کنار این سِت می توانید از کفش های کتانی سفید  رنگ یا رنگ های مکمل آن استفاده کنید.

 

محصول جدید

پیراهن Poise آستین بلند امشاسپند

قیمت: ۷۲۰,۰۰۰ تومان

Image

۴.سویشرت و پولوشرت

اگر می خواهید برای روز ولنتاین استایلی اسپرت داشته باشید، سویشرت و شلوار جین گزینه هایی هستند که باید شانس خودتان را با آن ها امتحان کنید. پولو شرت ها نوع دیگری از لباس های مردانه هستند که می توانید برای روز ولنتاین به عنوان جایگزین سویشرت به آن فکر کنید. یک سویشرت یقه گرد یا یقه برگردان قرمز یا رنگی که بتواند احساس گرم بودن را به پارتنر شما منتقل کند به همراه شلوار جین یا شلوار کتان مشکی می تواند استایل پیشنهادی ما برای ولنتاین شما است.

۵.کت و شلوار

اگر شب ولنتاین شما با تزئیناتی مانند شمع، گل و… همراه است بهتر از سراغ یکی از محبوب ترین لباس های روز ولنتاین برای مردان یعنی کت و شلوار بروید. هیچ ترکیب رسمی مناسب تر از کت و شلوار به همراه موهای آراسته، ریش مرتب و کفش های براق برای ولنتاین نمی توانید پیدا کنید. اگر برنامه یا پیشنهاد ویژه ای برای پارتنرتان در روز ولنتاین دارید یا می خواهید او را به یک قرار شام عاشقانه در رستوران دعوت کنید، کت و شلوار مشکی یا تیره ترکیب بسیار جذابی است که می توانید آن را انتخاب کنید.

۶.ژاکت چرمی

گاهی پیشنهاد می شود برای روز ولنتاین از استایل های ساده و ترند استفاده کنید. ژاکت چرمی آیتمی است که همیشه در فصل های سرد به کارتان می آید و داشتن یک ژاکت چرمی در کمد لباس هایتان نوعی آپشن محسوب می شود. به سادگی می توانید ژاکت چرمی که دارید را با یک تی شرت سفید مردانه یقه گرد و یک شلوار جین آبی یا مشکی همراه با کتانی برای روز ولنتاین سِت کنید. یک کمربند هماهنگ با استایلتان اکسسوری است که می تواند تیپ شما را تکمیل کند.

۷.پیراهن آستین بلند مردانه

پیراهن های آستین بلند مردانه در هر طرح و رنگی که باشند، همیشه مناسب هستند. شما می توانید پیراهن های آستین بلند مردانه به صورت تکی یا همراه با یک تی شرت یقه گرد بپوشید. اگر به دنبال تیپی غیر رسمی و راحت هستید یکی از تی شرت های یقه گردتان را با یک پیراهن مردانه آستین بلند دکمه دار بردارید و به همراه یک شلوار جین یا کتان و یک جفت کفش کتانی بپوشید. استفاده از پیراهن های آستین بلند چهارخانه همیشه ترند بوده و می توانید آن جزئی از انتخاب هایتان برای روز ولنتاین در نظر بگیرید.

 

پیراهن پشمی Wooly آستین بلند امشاسپند

قیمت: ۷۸۵,۰۰۰ تومان

Image

 

هنگام لباس پوشیدن برای ولنتاین باید از چه چیز هایی خودداری کنیم؟

یکی از اشتباهات رایجی که مردان به هنگام انتخاب لباس برای ولنتاین مرتکب می شوند، استفاده از لباس های قرمز رنگ است. اینکه رنگ قرمز، نماد عشق و محبت است بسیار واضح است. اما در کنار آن شما بدون فکر کردن و چک کردن هیچ گاه نباید یک لباس را انتخاب کنید و به همین دلیل لازم است که اول بررسی کنید ببنید که رنگ قرمز با رنگ پوست و استایل شما همخوانی دارد یا خیر و سپس از انتخاب آن مطمئن شوید. شاید رمز خوش تیپی شما برای روز ولنتاین، در گِرو رنگ قرمز نباشد!

اشتباه دومی که اکثر آقایان به آن مرتکب می شود عدم رعایت قوانین مربوط به رنگ ها در استایل است. اگر می خواهید اوج بی سلیقگی تان در انتخاب لباس در روز ولنتاین به پارتنرتان و دیگران نشان دهید به سراغ استایل مونوکروم بروید و از سر تا پا قرمز بپوشید و خودتان را شبیه یک دلقک قرمز متحرک کنید. فراموش نکنید که آینه بهترین راهنمای شما برای انتخاب تیپ روز ولنتاین است.

 

سوالات متداول در مورد لباس های روز ولنتاین برای مردان

۱.مردان برای شام روز ولنتاین چه لباسی بپوشند؟

کت و شلوارهای خاکستری تیره، سورمه ای و مشکی از پر طرفدار ترین لباس ها برای پسران شیک پوش در روز ولنتاین هستند. برای تکمیل ظاهرتان می توانید از کفش های مجلسی مانند مدل آکسفورد یا چکمه های زمستانی استفاده کنید. در کنار مواردی که گفته شد به دلیل سرمای هوا در روز ولنتاین پالتوهای مردانه هم برای حفظ گرما معمولا انتخاب خوبی هستند.

 

پیشنهاد ویژه

کفش رسمی بندی Araz امشاسپند

کفش بسیار زیبا و خوش دوخت

قیمت: ۲,۴۹۰,۰۰۰ تومان

Image

۲.مردان در روز ولنتاین چه رنگ هایی بپوشند؟

همان طور که گفته شد استفاده از رنگ هایی با تناژ قرمز یا صورتی در روز ولنتاین بسیار رایج است و این رنگ ها می توانند استایل شما را بسیار جذاب کنند. اما هنگام استفاده از این رنگ ها باید به همخوانی آن ها با رنگ پوستتان و دیگر آیتم های استایلتان دقت کنید.

 

۳.مردان در ناهار روز ولنتاین چه چیزی می توانند بپوشند؟

شلوار جین و تی شرت سفید ترکیبی همیشگی است و برای گرم ماندن در این روز، نیم بوت مشکی و یک کت تک را به استایلتان اضافه کنید. برای اولین قرار ملاقات، یک پیراهن یقه گرد بسیار مناسب است.

تیشرت یقه گرد Tensile آستین کوتاه امشاسپند

مناسب برای هر مدل استایل

قیمت: ۴۷۵,۰۰۰ تومان

Image

نیم بوت بندی Radvey | فروشگاه اینترنتی امشاسپند

قیمت: ۳,۷۳۰,۰۰۰ تومان

Image

جمع بندی

خوش پوشی یکی از ویژگی هایی است که می توانید با مطالعه مطالب مختلف درباره استایل آن را تقویت کنید. با یک استایل خوب در روز ولنتاین می توانید تاثیر مثبتی روی شریک عاطفی خودتان داشته باشید و نظر آن را بیشتر به سمت خودتان جذب کنید. شما مخاطبین عزیز می توانید بیشتر آیتم هایی که در این مقاله معرفی شد را با اطمینان خاطر از فروشگاه امشاسپند به صورت حضوری و آنلاین تهیه کنید.

 

 

 

 

شاید به این مطالب هم علاقه داشته باشید

مطالب مرتبط