۵ تیشرت برتر مردانه برای خنک ماندن در تابستان ۱۴۰۳

۵ تی‌شرت برتر مردانه برای خنک ماندن در تابستان

آنچه می‌خوانید

استایل اسپرت تابستانه مردانه شیک|۵ تیشرت برتر مردانه برای خنک ماندن در تابستان ۲۰۲۴

با گرم شدن هوا حال و هوای کمد لباس‌هایمان هم تغییر خواهد کرد. اکنون زمان آن است که تی‌شرت‌ها جای پلیورها را بگیرند. می‌خواهیم این تابستان را با بهترین استایل اسپرت تابستانه شیک سپری کنیم. استایلی که هم خنک باشد هم متفاوت. آماده‌اید تا با ۵ تی‌شرت برتر مردانه برای خنک ماندن در تابستان ۲۰۲۴ آشنا شوید؟ به همراه ما باشید تا به دنیای رنگی و شاد تیشرت‌ها رفته و بهترین آنها را معرفی کنیم.

۵ تیشرت از برترین مد اسپرت مردانه

۵ تی‌شرت برتر مردانه برای خنک ماندن در تابستان

انواع تی‌شرت‌های مردانه برای سلایق مختلف وجود دارد اما ۵ تی‌شرت برتر در مد تابستان ۲۰۲۴ دارای ویژگی‌های زیر هستند:

  1. تی‌شرت یقه گرد: این نوع تی‌شرت در برترین مد اسپرت مردانه جایگاه ویژه‌ای دارد. اگر دوست دارید یقه گرد انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مقاله نوع استایل بدنتان را شناخته و سپس تصمیم بگیرید.
  2. تی‌شرت یقه هفت: تی‌شرت یقه هفت در مد تی‌شرت سال ۲۰۲۴ با رنگ‌ها و الگوهای متنوع جنجال به پا کرده است. این نوع تی‌شرت را نیز می‌توانید با انواع شلوار کتان یا جین ست کنید.
  3. تیشرت با طراحی‌های طبیعی: استفاده از الگوهای طبیعی مثل برگ یا میوه یا حیوانات روی تیشرت مردانه مد شده است. این نوع تی‌شرت برای مسافرت یا دیدارهای دوستانه بسیار کاربردی هستند.
  4. تیشرت با طراحی چاپ مجلل: تی‌شرت با یقه گرد و طرح‌های چاپی مجلل که شامل طرح جواهرات، گل یا الگوهای هندسی می‌شود در مد اسپرت مردانه بسیار پسندیده و مورد استقبال آقایان قرار گرفته است.
  5. تی‌شرت با طراحی گرافیکی رنگارنگ: تی‌شرت‌هایی با یقه هفت و طراحی گرافیکی رنگارنگ و پر از انرژی که شامل الگوها، شکل‌ها و طرح‌های خاص هنری می‌شود برای جوانان و افرادی که دوست دارند در جمع برجسته شوند، بسیار مناسب است.

همانطور که ملاحظه می‌کنید، آنچه موجب تفاوت در مد مد تی‌شرت سال ۲۰۲۴ شده است، تنوع رنگ، طرح و آزادی تی‌شرت‌های مردانه استو یعنی استایل تنگ و چسبان دیگر مد نیست. این موضوع در مورد شلوار جین نیز صادق است. اصولا در مد امسال راحتی حرف اول را می‌زند.

راهنمای خرید تیشرت مردانه در تابستان

۵ تیشرت برتر مردانه برای خنک ماندن در تابستان

تی‌شرت یکی از پرطرفدارترین لباس‌های تابستانی است که معمولا در کمد همه آقایان حداقل سه چهار مدل از آن یافت می‌شود. تاکنون معیار شما برای انتخاب تی‌شرت چه بوده است؟ آیا با مد تی‌شرت مردانه در سال جدید آشنا هستید؟ اگر نه ما در اینجا کمکتان می‌کنیم که با توجه به مد امسال خرید کنید.

انتخاب تی‌شرت مردانه با توجه به رنگ مو و پوست

استایل شیک تنها انتخاب لباس مناسب نیست. شما باید به هارمونی رنگ مو و پوستتان با رنگ لباس‌هایی که می‌خرید هم دقت داشته باشید. رنگ‌های مکمل یا متضاد می‌توانند در چشم‌نوازی استایل شما نقش مهمی را ایفا کنند.

بهترین رنگ تی‌شرت برای پوست روشن

کسانی که پوست روشنی دارند بهتر است بیشتر به سراغ رنگ‌های تیره بروید چراکه رنگ‌های روشن بیشتر رنگ پریده نشانتان می‌دهد. آبی‌تیره، خاکستری، قهوه‌ای تیره، یشمی، سرمه‌ای یا حتی زرشکی و شتری را امتحان کنید تا سفیدی پوستتان درخشان‌تر به نظر برسد.

پوست تیره و طیف رنگی مناسب آن

اغلب جنوبی‌های عزیز رنگ پوستی تیره دارند که این عزیزان می‌توانند از پوشیدن تی‌شرت مردانه پاستیلی رنگ و روشن لذت ببرند. صورتی، زرد کمرنگ، آبی آسمانی سفید و نیلی رنگ‌های پیشنهادی ما هستند. از منظر مد و فشن پوشیدن لباس‌هایی با رنگ تیره برای شما چندان جالب نیست.

گندمی‌ها چه رنگی بپوشند؟

گندمگون هستید و به دنبال رنگ مناسب پوستتان می‌گردید؟ پیشنهاد می‌کنیم سبز پسته‌ای و خردلی را حتما امتحان کنید. این دو رنگ را می‌توان با هر نوع شلوار جینی ست کرد. سرخابی و مرجانی و بنفش و رنگ‌های بژ هم برای شما عالی خواهد شد.

برترین مد اسپرت مردانه در سال ۲۰۲۴ از رنگ‌ها شادی مثل هلویی حمایت می‌کند که بسته به رنگ پوستتان می‌تواند از طیف هلویی روشن تا تیره را برای خرید تی‌شرت در تابستان امسال در نظر بگیرید.

انتخاب نوع پارچه تی‌شرت

۵ تیشرت برتر مردانه برای خنک ماندن در تابستان

در تابستان به دلیل گرمی هوا زیر تی‌شرت اغلب چیزی پوشیده نمی‌شود. پس پارچه تی‌شرت شما مستقیما با پوست بدنتان در ارتباط است به همین دلیل باید به کیفیت پارچه تی‌شرت مردانه بسیار دقت شود. بهتر است جنس تی‌شرت نرم لطیف باشد. الیاف مصنوعی گزینه مناسبی برای تی‌شرت تابستانه نیستند.

انتخاب تی‌شرت با توجه به فرم بدن

آیا می‌دانستید که از نظر متخصصین مد کلا چهار نوع فرم بدن داریم؟

  1. فرم مثلثی (راس رو به بالا یا ۸ شکل) Triangle
  2. فرم مستطیلی Rectangle
  3. فرم ذوزنقهRhomboid
  4. فرم مثلثی (راس رو به پایین یا V شکل)Inverted Triangle

فرم بدن مثلثی

اگر باسن و کلا پایین تنه شما نسبت به کمر و قفسه سینه پهن‌تر باشد، شما هیکل مثلثی دارید که از میان ۵ تی‌شرت معرفی شده می‌توانید به سراغ یقه گردهای تیره رنگ، تی‌شرت‌هایی که در قسمت سینه و شانه طرح ‌دارند و یا تی‌شرت‌های راه راه عمودی بروید.

فرم بدن Vشکل

کمر و باسن باریک و شانه‌های پهن از نشانه این فرم بدن است. تیشرت یقه هفت، راه راه‌های افقی، رنگ تیره و چاپ‌های بزرگ را در هنگام انتخا تیشرت مردانه تابستانه خود در نظر داشته باشید.

فرم بدن مستطیل

اگر قد بلند و لاغرید، و عرض شانه‌هایتان با باسنتان یکی است، شما شکلی متعادل و مستطیلی دارید. خرید تی‌شرت مردانه آزاد که چسبان نباشد را در اولویت قرار دهید. یقه گرد و یقه اسکوپ برای شما مناسب‌تر از یقه هفت است.

فرم بدن ذوزنقه یا ورزشکاری

خوشبختانه یقه‌های مختلفی به هیکل شما می‌آید ولی بهتر است قد تیشرتتان تا زیر لگ پایین بیاید. طرح ساده یا نوارهای عمودی هم برای شما خوب است اما پیشنهاد می‌کنیم تی‌شرت خیلی تنگ نپوشید.

جمع بندی

متشکریم که تا پایان با تیم امشاسپند همراه بوده‌اید با توجه به مطالبی که در این مقاله خواندید، امیدواریم اکنون بتوانید در خرید تی‌شرت مردانه ترند امسال موفق‌تر عمل کنید. در این خصوص پیشنهاد می‌کنیم از تی‌شرت‌ها و پولوشرت‌های موجود در سایت برند امشاسپند نیز دیدن کرده و با تنوع رنگ و مدل‌های مختلف ما آشنا شوید.

شاید به این مطالب هم علاقه داشته باشید

مطالب مرتبط