چگونه کفش سفید را با جین آبی ست کنیم؟

How to pair white shoes with blue jeans?

آنچه می‌خوانید

ست کردن کفش های اسپرت سفید با شلوار جین آبی ترکیبی همیشگی است که هیچوقت از مد نمی افتد. تضاد رنگی بین آبی و سفید ظاهری تمیز و تازه به شما می دهد که برای هر موقعیت غیر رسمی مناسب است. ست کردن کفش سفید و شلوار جین آبی راهی ساده و در عین حال شیک برای داشتن استایلی بهاری است. بهرحال، ست کردن شلوار جین و کتانی سفید با دیگر پیراهن های مردانه و دیگر آیتم های استایل مردانه سخت تر چیزی است که فکر می کنید.

در این مقاله از وبلاگ امشاسپند، به سراغ معرفی انواع استایل هایی که با استفاده از آن ها می توانید شلوار جین آبی و کتانی سفید را با هم ست کنید، خواهیم رفت. همچنین در ادامه نگاهی به بهترین راه های ست کردن پیراهن های مردانه با شلوار جین آبی و کتانی سفید خواهیم داشت.

 

استایل کلاسیک

یکی از ساده‌ ترین راه‌ ها برای ست کردن اسنیکرز سفید با شلوار جین آبی، استفاده از آن ها در استایل کلاسیک است. یک شلوار جین آبی تنگ به همراه یک تی شرت سفید مردانه انتخاب کنید و در ادامه استایل خودتان را با یک جفت کتانی سفید تکمیل کنید. حالا شما با استایلی کلاسیک برای هر مناسبت غیر رسمی آماده هستید.

 

تیشرت یقه گرد Tensile آستین کوتاه امشاسپند

مناسب برای هر مدل استایل

قیمت: ۴۷۵,۰۰۰ تومان

Image

 

پیشنهاد ویژه

کفش روزمره بندی Sourin امشاسپند

قیمت: ۲,۰۵۰,۰۰۰ تومان

Image

 

استایل مونوکروم

یکی دیگر از راه های عالی برای ست کردن کفش های اسپرت سفید با شلوار جین آبی، داشتن استایلی تک رنگ یا مونوکروم است. این نوع استایل شامل انتخاب آیتم هایی است که همگی در یک طیف رنگی هستند. به عنوان مثال، می توانید یک کت جین آبی روشن، یک تی شرت آبی تیره و یک شلوار جین آبی را انتخاب کنید. این ترکیب یک ظاهر منسجم و شیک می سازد که بسیار مناسب یک قرار شام یا یک شب بیرون از خانه است. برا یاینکه بخواهید کنتراست بیشتری به این استایل اضافه کنید، می توانید از یک جفت کفش ورزشی سفید کمک بگیرید.

 

تیشرت یقه گرد Tensile آستین کوتاه امشاسپند

قیمت: ۴۷۵,۰۰۰ تومان

Image

 

استایل لایه ای

اگر به دنبال اضافه کردن لباس به لباس های خودتان در فصل زمستان هستید، استایل لایه ای بهترین انتخاب است. برای اجرایی کردن آن می توانید یک ژاکت یا پیراهن سفید را روی شلوار جین آبی بپوشید و آن را با یک جفت اسنیکرز سفید ست کنید. این استایل برای هوای سرد پاییز و زمستان برای یک دورهمی دوستانه یا یک روز تعطیل بیرون از خانه بسیار مناسب است. اگر دوست دارید لباس بیشتری به آن اضافه کنید، شال گردن گزینه مناسبی برای شما است.

 

بافت یقه هفت Dignity آستین بلند امشاسپند

قیمت: ۱,۳۳۰,۰۰۰ تومان

Image

 

استایل کژوال

برای داشتن استایلی کژوال، کفش اسپرت سفیدتان را با یک شلوار جین آبی زاپ دار ست کنید. بر اساس آب و هوایی که در آن هستید می توانید یک تی شرت راحت تک رنگ و یک کت آبی جین همراه با آن ها بپوشید. این استایل یک ترکیب بی نقص برای کافه رفتن و ملاقات با دوستانتان است. برای تکمیل استایلتان از اکسسوری های شیکی مانند ساعت و عینک آفتابی مردانه اسپرت استفاده کنید.

 

استایل ورزشی

استایل Athleisure ترندی است که در سال های اخیر به صورت فزاینده ای محبوب شده است و شامل ترکیب لباس های ورزشی با لباس های غیررسمی است. برای داشتن استایل ورزشی می توانید کفش های ورزشی سفید خودتان را به همراه یک شلوار ورزشی آبی ست کنید. گاهی اوقات بر اساس فیزیک بدنی، ژاکت های ورزشی نیز می توانند با سایر آیتم های این استایل به خوبی ترکیب شوند و خروجی جذابی داشته باشند.

 

ست کردن پیراهن های مردانه با شلوار جین آبی و کفش سفید

وقتی صحبت از ست کردن پیراهن های مردانه با شلوار جین آبی و کفش های سفید می شود، گزینه های مختلفی وجود دارد که می توانند به خوبی با هم ست شوند. در زیر تعدادی از محبوب ترین استایل ها و نحوه استفاده از آنها را آورده ایم:

۱.پیراهن های دکمه دار

پیراهن های دکمه دار یک گزینه کلاسیک هستند که می توانند به خوبی با شلوار جین آبی و کفش های سفیدست شوند. برای تکمیل استایل شلوار جین آبی و کفش سفید، یک پیراهن تک رنگ در طیف آبی، خاکستری یا سفید انتخاب کنید. همچنین می‌توانید پیراهن ‌های طرح‌دار مانند راه راه را انتخاب کنید، اما به این نکته توجه داشته باشید که طرح پارچه آن باید ظریف باشد و زیاد شلوغ نباشد. برای تکمیل این ظاهر، یک الی دو دکمه پیراهن را باز بگذارید و آستین ‌ها را بالا تا بزنید تا استایلتان حالت جذابی به خودش بگیرد.

 

پیشنهاد ویژه

پیراهن تک جیب Honest آستین بلند امشاسپند

قیمت: ۷۷۵,۰۰۰ تومان

Image

پیراهن تک جیب Honest آستین بلند امشاسپند

لطیف و زیبا مناسب قرارهای رسمی

قیمت: ۷۷۵,۰۰۰ تومان

Image

 

۲.پیراهن های پولو

پیراهن های پولو یکی دیگر از گزینه های عالی برای ست کردن با شلوار جین آبی و کفش سفید هستند. این پیراهن ها ظاهری شیک تر از تی شرت های مردانه دارند و به اندازه کافی غیر رسمی هستند که بتوانید آن ها را با پیراهن های مردانه بپوشید. برای داشتن ظاهری کلاسیک یک پیراهن مردانه پواو یقه دار سفید یا سرمه یا که لوگو داشته باشد را انتخاب کنید. از طرفی دیگر، می توانید از رنگ های روشن تر و بهاری تر مانند سبز یا صورتی انتخاب کنید.

 

۳.پیراهن های هنلی

پیراهن های هنلی یک گزینه غیررسمی تری هستند که می توانند با شلوار جین آبی و کفش های سفید به خوبی ترکیب شوند.این پیراهن ها شبیه به تی شرت هستند اما دارای یقه دکمه دار هستند. بهتر است به دنبال یک پیراهن هنلی تک رنگ بین خاکستری، سرمه ای یا مشکی باشید. این ترکیب رنگ ها در سال ۲۰۲۳ محبوب ترین رنگ ها برای پیراهن های مردانه شناخته شده اند که با هر شلوار جین و کفشی می توان آن ها را ست کرد.

 

۴.پیراهن جین

پیراهن های جین انتخاب بسیار مناسبی برای ست کردن با شلوار جین آبی و کفش های سفید هستند، اما باید مراقب باشید که در استفاده از جین در استایلتان، زیاده روی نکنید. برای این استایل باید یک پیراهن جین روشن تر انتخاب کنید و آن را با شلوار جین آبی تیره ست کنید. از طرف دیگر، می توانید یک پیراهن مجلسی را انتخاب کنید که طرح جین است، اما نازک تر و سبک تر است.

 

جمع بندی

در نهایت باید بگوییم که وقتی صحبت از ست کردن پیراهن مردانه با شلوار جین آبی و کفش سفید می شود، گزینه های بسیار زیادی وجود دارد که می توانند به خوبی با هم ست شوند. سعی کنید پیراهنی را انتخاب کنید که از لحاظ پارچه و رنگ مکمل شلوار جین و کفش های شما باشد. با استفاده از نکاتی که در این مقاله از وبلاگ امشاسپند گفتیم، شما می توانید ظاهری شیک و امروزی برای سایر موقعیت های غیر رسمی برای خودتان بسازید.

 

شاید به این مطالب هم علاقه داشته باشید

مطالب مرتبط