آیتم های پاییزی مخصوص آقایان

آیتم های پاییزی مخصوص آقایان

پاییز احتمالا بهترین فصل برای دنیای مد و اکسسوری های مردانه است. هوای سرد و ابری پاییز مختص استایل های لایه ای و گرم است و دست آقایان را در انتخاب لباس های شیک و مردانه باز می گذارد. تغییرات آب و هوایی در هر فصل به دنبال خود باعث تغییر نوع، جنس و لایه […]

آنچه می‌خوانید

پاییز احتمالا بهترین فصل برای دنیای مد و اکسسوری های مردانه است. هوای سرد و ابری پاییز مختص استایل های لایه ای و گرم است و دست آقایان را در انتخاب لباس های شیک و مردانه باز می گذارد. تغییرات آب و هوایی در هر فصل به دنبال خود باعث تغییر نوع، جنس و لایه بندی لباس ها می شود و همچنین شما می توانید از رنگ های شاخص پاییزی برای ارتقای استایل روزمره تان استفاده کنید. مهم است که بدانید در هر فصل می توان چه آیتم هایی را با یکدیگر استایل کرد و هر لباس  و اکسسوری مختص چه فصلی است. در این مقاله از مجله امشاسپند مروری بر آیتم های پاییزی مخصوص اقایان خواهیم داشت، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

کت چرم با کیفیت بالا

آیتم های پاییزی مخصوص آقایان

مهم ترین نکته ای که باید درباره کت های چرم بدانید این است که پوشیدن کت چرم در پاییز جذابیتی بی انتها به استایل شما می بخشد و همین برای راضی کردن شما و جذب دیگران کافیست.

کت چرم با کیفیت به شما کمک می کند علاوه بر داشتن استایلی منحصر به فرد بتوانید از خودتان در برابر شرایط هوایی فصل پاییز محافظت کنید. از کت های چرمی می توانید در استایل های رسمی و غیر رسمی پاییزی استفاده کنید و از ترکیب آن ها با اسنیکرز و بوت لذت ببرید.

انتخاب کت چرم و خرید آن می تواند انتخابی مقرون به صرفه برای چند سال آینده شما باشد، زیرا کت های چرمی اصل بادوام هستند و با گذر زمان بهتر می شود. هر چه کت های چرمی را بیشتر بپوشید، بیشتر شکل و فرم بدن شما را به خودش می گیرد و انعطاف پذیر تر می شود.

حتما روی داشتن یک کت چرم با کیفیت برای مدت طولانی سرمایه گذاری کنید، با خرید یک کت چرمی با کیفیت شما هزینه ای که پرداخت کردید را به دست می آورید.

پیراهن های هنلی

آیتم های پاییزی مخصوص آقایان

شیک بودن در سادگی تعریف می شود و این تعبیری در خور پیراهن های هنلی است. قدمت این پیراهن به سال ۱۸۹۳ در منطقه ای خاص از بریتانیا بر می گردد و در واقع از نوعی لباس قایقرانی الهام گرفته و به مرور تبدیل به یکی از پر فروش ترین لباس های هر فصل شده است. محبوبیت پیراهن هنلی در انقلاب صنعتی به اوج خودش رسید و از آن پس هر سال با تولید انبوهی از آن ها در بازار مد و فشن روبرو هستیم.

مهم ترین مزیت پیراهن های هنلی برش v شکل در یقه آن ها است. این نوع پیراهن مناسب آقایانی است که سینه و سر شانه های پهن دارند و باعث می شود به خوبی بتوانند فرم اندام خود را به نمایش بگذارند. این دسته از پیراهن های مردانه مناسب ترین آیتم برای داشتن یک استایل کژوال پاییزی هستند. شما به راحتی می توانید یک پیراهن هنلی با رنگ نود یا تیره ( بسته به رنگ پالتو) را با یک پالتو استایل کنید.

پیراهن های هنلی انواع مختلفی دارند و معمولا نوع  آستین بلند آن ها خواهان بیشتری دارد و آن را می توان به تنهایی و یا همانطور که گفتیم با پالتو و سایر ژاکت های پاییزی پوشید. همچنین می توانید آن را با یک کت و شلوار جین و یک کفش نیمه رسمی بپوشید. داشتن یک یا چند پیراهن هنلی در کمد شما می تواند انتخاب های روزمره را برایتان آسان تر کند.

ژاکت کش بافت مردانه

آیتم های پاییزی مخصوص آقایان

این ذهنیت که با پوشیدن ژاکت های کش باف به پدربزرگ ها شبیه می شوید را بهتر است همین حالا فراموش کنید. این لباس ها در دهه ۳۰ میلادی به اوج محبوبیت خودشان در دنیای مد و فشن مردانه رسیدند و این موضوع نیز در دهه های ۵۰، ۷۰ و ۹۰ میلادی نیز تکرار شد. همچنین سلبریتی و فیلم های زیادی در محبوبیت این دسته از لباس های مردانه نقش داشته اند. ژاکت های مردانه انواع زیادی دارند و هر سال در طرح های متفاوتی به تولید می رسند.

اگر به دنبال ست کردن ژاکت با دیگر لباس هایتان هستید و مایلید که خرید مقرون به صرفه ای داشته باشید، ژاکت های مردانه ای که یقه گرد دارند می توانند با سه الی پنج آیتم دیگر ست شوند و در دسته پر فروش ترین مدل های این دسته از لباس های مردانه قرار می گیرند.

ژاکت های مردانه ای که یقه V شکل دارند مناسب قرار های دوستانه و غیررسمی هستند و به شما فرصت استفاده از کروات را هم می دهند. ژاکت های یقه هفت مردانه شما را قد بلند تر و سرشانه های شما را پهن تر نشان می دهد.  سه رنگ زغالی، سرمه ای و زرشکی پرفروش ترین رنگ های ژاکت های مردانه در فصل پاییز هستند.

کت های اسپرت

آیتم های پاییزی مخصوص آقایان

هیچ انتخابی بهتر از کت های اسپرت برای آقایان در پاییز وجود ندارد. رنگ و طرح های این دسته از لباس های مردانه بسیار متنوع و متفاوت است و در کنار آن می توانید با اندکی خلاقیت، استایل های متفاوتی با کت اسپرت در پاییز داشته باشید و در میان اطرافیانتان بدرخشید.

از کت های اسپرت برخلاف اسمی که دارند می توانید در استایل های رسمی هم استفاده کنید که انتخاب آن به جنس، طرح و رنگ کت شما دارد. اگر اهل زدن تیپ های اسپرت هستید، کت های اسپرت می توانند پایه ثابت کمد شما همراه با آیتم های غیر رسمی دیگری مانند شلوار کتان و اکسسوری های مناسب فصل باشند.

استفاده از کت هایی که رنگ تیره دارند به استایل شما حالتی رسمی تر می دهند و برای قرار های کاری و مصاحبه های شغلی بسیار مناسب هستند. از کت های رنگ روشن و طرحدار می توانید در جمع های دوستانه و غیر رسمی بیشتر استفاده کنید. رنگ های نود و مایل به قهوه ای و آجری در پاییز برای کت های اسپرت معمولا بیشترین استقبال کننده را دارند. اضافه کردن یک شال گردن با تناژ رنگی مناسب می توانند تکمیل کننده استایل اسپرت شما باشد.

هودی

آیتم های پاییزی مخصوص آقایان

هر مردی که به استایل خود اهمیت می دهد، قطعا یک هودی تمیز مشکی یا سفید در کمد لباس های خود دارد. برای پوشیدن هودی باید به تناسب آن با هیکلتان توجه کنید و از سایز مناسب آن استفاده کنید. اگر هودی خیلی گشاد باشد، ظاهری نامرتب و بهم ریخته به شما می دهد.

هودی ها احساس آرامش زیادی را به دیگران القا می کنند و یکی از مزیت های هودی این است که طرف مقابل اکثرا می خواهد آن را از شما قرض بگیرد. هودی برای گرم نگه داشتن شما در شب های خنک پاییز، بدون اینکه خیلی گرمتان بشود یا عرق کنید مناسب است. می توانید با اضافه کردن یک کت چرم به هودی یک استایل پاییزی برای خودتان بسازید.

طرفداران هودی اغلب جنسیت و بازه سنی خاصی ندارند و از نوجوانان و جوانان تا بازه های سنی بالاتر در فصول متفاوت از هودی های مختلف استفاده می کنند.

کلام پایانی

همانطور که می دانید تنها عنصر متمایز کننده هر فروشگاه آنلاین پوشاک، کیفیت لباس هایی است که به دست مشتریان خود می رساند. ما در فروشگاه آنلاین امشاسپند با تمرکز بر روی بالا بردن کیفیت پوشاک همراه با مناسب ترین قیمت سعی می کنیم تجربه خریدی مقرون به صرفه و اقتصادی را برای شما مشتریان عزیز رقم بزنیم. همچنین شما می توانید اغلب ترند های هر فصل را از فروشگاه ما با اطمینان خاطر تهیه کنید.

 

 

 

شاید به این مطالب هم علاقه داشته باشید

مطالب مرتبط